וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית על הקרח: סמוכין ושרייבר אלופי ישראל

12.12.2014 / 17:30

סמוכין שיופיע לראשונה באליפות אירופה לבוגרים הוכתר ראשון אחרי שביצ'נקו החמיץ את תרגיל החובה, והיום קיים תרגיל מחוץ לתחרות. שרייבר הפסידה לקולגייקו, אבל הוכתרה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אליפות ישראל בהחלקה אומנותית על הקרח שנפתחה אתמול (חמישי) בהיכל האייספיקס בחולון ננעלה היום בהשתתפותו של אלכסיי ביצ'נקו שזכה לתשואות רבות מהקהל לתרגל מדהים שביצע, אך אלוף ישראל לשנת 2014 הוא דניאל סמוכין, שעדיין מתחרה בקטגוריית נוער.

ביצ'נקו, שדורג 21 באולימפיאדת סוצ'י, החמיץ את תרגיל החובה בשל הלוויית סבו באוקראינה בתחילת השבוע, ולכן ביצע את התרגיל החופשי היום מחוץ לתחרות, אבל למרות היעדרותו מאימונים השבוע, הוא נתן הצגה ברמת איכות בינלאומית גבוהה, כיאה למחליק שסיים עשירי באליפות אירופה האחרונה. סמוכין, שיופיע לראשונה באליפות אירופה לבוגרים, יחד עם ביצ'נקו בינואר, הפגין אף הוא כישרון רב.

קרב גדול היה בנשים, שם גברה קטיה קולגייקו על נטע שרייבר, אבל שרייבר היא האלופה מכיוון שקולגייקו טרם השלימה התאזרחות. שרייבר תייצג את ישראל ביורו 2015 בשטוקהולם, אבל לגבי הכרטיס לאליפות העולם בשנגחאי, כאן המאבק כבר פתוח בין השתיים.

בריקוד לזוגות ניצח הצוות הבכיר, אליסון ריד ו-וסילי רוגוב, לפני הצעירים קימברלי ברקוביץ' ודניאל זילברברג. בזוגות ספורט נרשמה הופעת בכורה מרשימה במיוחד לזוג החדש, אדל טנקובה ויבגני קרסנפולסקי, לאחר שטנקובה החליפה את אנדראה דוידוביץ', עימה סיים קרסנפלוסקי במקום השביע באליפות אירופה ו-15 באולימפיאדה.

יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully