וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה: קולין חוזר להרכב, זגורי יסופסל

אחרי 3 הפסדים רצופים, האדומים רוצים להתאושש מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:45, ספורט 1) ויערכו שינויים נרחבים בהרכב. איקנדה המושמץ יורד לספסל, ספורי במקום זגורי. אזורוב יפתח אצל בן שמעון

מחזור 13מחצית13/12/2014
הפועל תל אביב
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 122. הפועל תל אביב מובילה 33:55 בניצחונות ועוד 34 משחקים נגמרו בתיקו.

      * כשהפועל תל אביב מארחת הוא מובילה 8:30 בניצחונות ויש עוד 20 תוצאות תיקו.

      * הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה על האדומים היה כשהם אירחו אותם במושבה לפני שלוש שנים. נגמר 1:2.

      * ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו. המאזן הוא 1:5 להפועל תל אביב.

      * ניצחון החוץ האחרון של מכבי פתח תקוה על הפועל תל אביב היה בדצמבר 2006 – בבלומפילד, משער בודד של עומר גולן. גיל ורמוט ושי אבוטבול פתחו בהרכב האדומים באותו משחק.

      נתונים: דריבליסט

      רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם דדי בן דיין. ברני ארדוב
      שלוש שנים לא טעמו במכבי פתח תקוה ניצחון על האדומים. בן שמעון ודדי בן דיין/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      אחרי שלושה הפסדים רצופים, בהפועל תל אביב ינסו מחר לחזור למסלול הניצחונות מול מכבי פתח תקוה. בקבוצה יודעים כי הפסד נוסף יחריף את המשבר. "הדבר הכי חשוב מחר זה לחזור עם ניצחון", אמר אחד השחקנים. "לא משנה איך, זה הדבר היחיד שיכול להחזיר לשחקנים את הביטחון אחרי השבוע האומלל שהיה לנו".

      כתוצאה מהמשחקים האחרונים יערוך דומב מספר שינויים בהרכב. דני עמוס יחזור לעמוד בין הקורות במקום תום אלמדון. יורחן קולין, שלא היה בתוכניות של דומב ולא נכלל בסגל בשבועות האחרונים, יחזור ישירות להרכב במקומו של הרמוני איקנדה, שטעויות שלו גרמו להפסד מול אשדוד.

      שחקן נוסף שככל הנראה גם כן ישלם מחיר על הכישלונות האחרונים הוא ישראל זגורי, שעלול לפתוח על הספסל. המאמן ערך עם זגורי שיחה אתמול, בה אמר לו "עדיף שתפתח על הספסל, כדי שיירד ממך הלחץ". עם זאת, רמזי ספורי, שקיבל את חולצת ההרכב באימון הבוקר במקומו של זגורי, הציג יכולת חלשה, מה שעשוי לשנות שוב את התוכניות של דומב ברגע האחרון. שלומי אזולאי יעלה בהרכב במקומו של משה אוחיון, דבר שיהפוך את המערך של האדומים להתקפי יותר לעומת המשחק האחרון. ליאור לוי בספק וככל הנראה לא יעמוד לרשותו של דומב במשחק.

      אנשי עסקים המקורבים להפועל תל אביב גיששו בימים האחרונים אצל אלירן עטר ובדקו אם יהיה מוכן להגיע לקבוצה, אך כשננקבו סכומים ועלויות בעסקה, הקבוצה מהר מאוד הבינה כי במצבה, לא ניתן יהיה להחתימו. בנוסף, ערך המנהל המקצועי איל ברקוביץ' שיחה עם גילי ורמוט, שבה טען בפניו כי לא שוחח עם אף מועדון על אפשרות למוכרו. עוד אמר לו ברקוביץ' כי הוא יעזוב רק אם יפנה אליו ישירות ויגיד לו שהוא מעוניין בכך.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

      בשיתוף אאורה נדל"ן
      שחקן הפועל תל אביב, יורחן קולין. יוסי ציפקיס
      זה האיש שייצב את ההגנה הרעועה? יורחן קולין/יוסי ציפקיס

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      אחרי ההפסד בדרבי, במכבי פתח תקוה יודעים שהפסד בשבת להפועל תל אביב עשוי להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי. במחזור הבא תארח הקבוצה את מכבי תל אביב, ואיבוד נקודות בשני המחזורים הקרובים אחרי ההפסד בדרבי יכול להוביל לתקופה לא טובה מבחינתו של המאמן. במועדון לא היו רוצים מניהול המשחק של בן שמעון במשחק האחרון, אלא החיצים הופנו בעיקר לשחקנים. "רן מוביל עד עכשיו את הקבוצה לעונה טובה מאוד", אמרו במועדון. "אבל השחקנים לא נתנו את הלב. צריך לשכוח מהדרבי, כי אם נפסיד בשני המשחקים האלה, תהיה בעיה". בן שמעון הבהיר השבוע לשחקניו כי ההפסד נגרם בשל חוסר מחויבות ולחימה. "הם עשו הרבה יותר תיקולים מאיתנו. זה הוביל להפסד", אמר. היום הוסיף המאמן: "זה משחק חשוב וצריך לנצח. תזכרו שהמשחק לא בבלומפילד".

      המאמן עוסק בעיקר בענייני רכש. הוא שוחח עם אבי לוזון על אפשרות לחזק את הקבוצה בבלם, קשר וחלוץ, ומספר מועמדים על הפרק, אבל עדיין לא קיבל תשובה לגבי גובה התקציב. כרגע, איבן הרצג הוא השחקן היחיד שישוחרר בוודאות, כשגם קוסטדין אזורוב המאכזב עשוי לקבל הודעת שחרור, ואולי יעבור לבני סכנין. מבחינת ההרכב, לאחר ההפסד בן שמעון יערוך מספר שינויים. יואכים מונונגה יחזור להרכב על חשבונו של רועי דיין. גם אזורוב יסופסל, כשהמאמן יעלה עם קישור אחורי שכולל את חרסיסיץ', קניוק ויעקובוביץ'.

      יואכים מונונגה מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
      חוזר להרכב על חשבון רועי דיין. יואכים מונונגה/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל תל אביב: יורחן קולין

      בשלושת המשחקים האחרונים הפועל תל אביב ספגה תשעה שערים, יותר מכל משחקיה הקודמים גם יחד. הביקורות על אסי דומב סביב שיתופו של הרמוני איקנדה הלכו וגברו, והמאמן החליט להוריד אותו לספסל ולהחזיר את קולין מההקפאה. מחר יש לו הזדמנות לקבל אמון מחודש, אם יציג יכולת טובה.

      מכבי פתח תקוה: בריאן חרסיסיץ'

      לקשר מכבי פתח תקוה, ששיחק כמעט בכל קבוצת בוגרים שבה אימן רן בן שמעון, יש אחריות כבדה על מרכז השדה שלה. פתח תקוה נוטה להעביר את הכדורים דרכו, מפני שהיא מכירה את האיכויות שלו כקשר הורס. לחרסיסיץ' יש העונה תנודות גבוהות ביכולת, אבל במחזורים האחרונים הוא מגלה כמה פתח תקוה זקוקה לשחקן כזה במרכז השדה. נגד הפועל תל אביב, אותה הוא מכיר היטב, הוא יצטרך לסגור, לחפות ולרוץ יותר. אחרת, פתח תקוה לא תוכל להסתדר.

      בריאן חרסיסיץ' מכבי פתח תקוה מול מיצ'ל מכבי חיפה. ברני ארדוב
      בן שמעון יודע כמה הוא חשוב במרכז השדה. בריאן חרסיסיץ'/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 4822

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully