וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "התיקו של מכבי תל אביב מראה שכל אחת יכולה לאבד נקודות"

12.12.2014 / 11:51

מאמן באר שבע הזהיר את שחקניו לפני משחק החוץ בסכנין (שבת, 18:00, אין שידור): "הם יבואו עם מוטיבציה אחרי חילופי המאמנים". ברדה יחזור להרכב. אלי כהן מקווה להפתיע במשחקו הראשון מאחורי הקווים

מחזור 13מחצית13/12/2014
בני סכנין
    0
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
      אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 20. הפועל באר שבע מובילה 7:8 בניצחונות, עוד 5 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * כשסכנין מארחת היא מובילה 3:4 בניצחונות ועוד 3 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * הפועל באר שבע לא הפסידה בעונה שעברה לבני סכנין ולא ספגה בשני הביקורים שלה בדוחא.

      * בדיוק לפני שנתיים, 15.12.12, סכנין רשמה את הניצחון הביתי האחרון על באר שבע – 2:3.

      * יהיה זה מפגש בין שתיים משלוש הקבוצות שכבשו בכל משחק העונה. אפשר לצפות לשערים.

      נתונים: דריבליסט

      יאניס פפאדופולוס, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
      הניצחון הביתי האחרון של סכנין על באר שבע היה לפני שנתיים. פפאדופולוס/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: בני סכנין

      מאמנה החדש של בני סכנין אלי כהן יפתח מחר את הקדנציה שלו במועדון במשחק מול הפועל באר שבע מהמקום השני בטבלה. בקרב השחקנים קיימת דעה חיובית מאוד על המאמן וגם בהנהלה הבהירו שמהתגובות שהםן מקבלים מהשחקנים, כהן בהחלט הכניס אנרגיה חיובית מאוד לקבוצה. במהלך השבוע תרגל כהן כל מיני מצבים והרכבים ולכן בקבוצה לא בטוחים עם איזה הרכב יעלה מחר המאמן החדש.

      ייתכן מאוד ששחקנים כמו מילאן בויוביץ', שלא קיבלו הזדמנות בעבר, יקבלו את חולצת ההרכב. לפי האימונים השבוע נראה שכהן רוצה אמצע חזק אל מול היריבה שנמצאת לדעת רבים בכושר הטוב בליגה.

      כהן יחסר את חאמד גנאים הפצוע, כשאיגור יובאנוביץ' צפוי להמשיך בהרכב. עלי עוסמאן, שלא שיחק בשל אדום במשחק האחרון, צפוי לחזור להרכב. גם סגס תאמבי הצעיר בתמונת ההרכב ועשוי לשחק על חשבונו של מיחה מבליה או חאלד חלאיילה. "יש אווירה חיובית מאוד בשבוע האחרון", אמר אחד השחקנים. "אלי בהחלט עושה רושם של מאמן מצויין והשחקנים מכבדים אותו. נכון שהפועל באר שבע קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו רוצים להפוך העונה את המגרש שלנו בדוחא למבצר וזאת דרך טובה להתחיל את זה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      מאמן בני סכנין, אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
      מקווה להפתיע. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      אלישע לוי מתכנן שינוי אחד בלבד בהרכב. אליניב ברדה ערך אימון מלא והוא צפוי לחזור להרכב, כנראה על חשבון רועי גורדנה שמגלה שיפור עצום בשבועות האחרונים. בן ביטון ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני, בעוד שג'ון אוגו ואובידיו הובאן ישתפו פעולה במרכז השדה. מחר בבוקר תצא הקבוצה למלון בצפון, כשההערכה היא שכאלף אוהדים יגיעו לדוחה. ילד וחייל ישלמו 44 שקלים, מבוגר 88 במכירה מוקדמת.

      המאמן מתכוון להגיש בקרוב לאלונה ברקת את רשימת הרכש שלו לחלון ההעברות בינואר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמד המוביל של המאמן הוא חלוץ ריימס אלירן עטר, שלגביו אין כל התקדמות במשא ומתן, כשגם דודו ביטון בתוכניות. כזכור, המאמן מעוניין גם בבלם, כשגם אדי גוטליב שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר ברשימות. באר שבע מתכוונת להציע לעטר חוזה עד תום העונה הנוכחית עם אופציה להארכתו, כנראה בשנתיים נוספות. גם אפשרות של עסקת השאלה עם אופציה לרכישה נלקחת בחשבון.

      "אנחנו נראים טוב והיו לנו תוצאות טובות אבל הכי חשוב שנראינו בכל משחק יותר טוב וחזקים יותר בכל פרמטר של הנעת כדור ויצירת הזדמנויות", אמר לוי הבוקר והתייחס לחילופי המאמנים בסכנין: "הם יבואו עם מוטיבציה גבוהה אבל מאמן הוא לא קוסם וצריך זמן להתארגן. סכנין הייתה קבוצה טובה קודם והיא קבוצה טובה גם עכשיו. התיקו של מכבי תל אביב מלמד שכל קבוצה יכולה לאבד נקודות וזה חשוב לליגה אבל לנו יש סגל מצוין ואנחנו רוצים להתמודד ולעשות כל דבר אפשרי כדי לשמור על המקום שלנו".

      לוי נשאל לגבי חיזוק וענה: "החיזוק יהיה נקודתי כי יש לנו סגל מצוין ואנחנו מאמינים בסגל שלנו וכשיהיה משהו נודיע. ברגע שמליקסון יתחיל להיכנס לכושר משחק תהיה לו תפוקה גבוהה יותר. הוא שחקן מאוד חשוב במערך שלנו אבל חשוב שנתקדם כקבוצה".

      אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם שמעון ביטון עוזרו. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
      שינוי בודד בהרכב. אלישע לוי, מימין/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

      יעמדו למבחן

      בני סכנין: מחמוד קנדיל

      עם כל הכבוד לשינוי בסכנין, אין ספק שהפועל באר שבע עדיין פייבוריטית. החלק הקדמי שלה יגיע מחר ללא מעט מצבים. קנדיל יצטרך להפגין משחק שיא כדי לעצור את מאור בוזגלו, שלומי ארבייטמן ושאר החברים כדי לאפשר הזדמנות לאלי כהן להתחיל ברגל ימין את הקדנציה שלו בסכנין.

      הפועל באר שבע: ויליאם סוארס

      רביעיית ההגנה של הפועל באר שבע לא עברה מתיחת פנים בקיץ. אלישע לוי הצליח לשדרג אותה באמצעות הקרדיט שנתן לבן ביטון, ובאמצעות שני זרים טובים במרכז השדה. מבלי ששמנו לב, ויליאם סוארס הפך בשנים האחרונות לעוגן של הפועל באר שבע מאחור. לאיומים על אריזת המזוודות בקיץ וההחלטה להישאר במלון במחנה האימונים במקום לחזור לארץ בזמן טילים אין שום השפעה, אלא להפך – סוארס הפך גם לשחקן מסוכן יותר בחלק ההתקפי. מחר, מול המהירות המסחררת של גדיר ותמיכת הקהל בדוחה, תהיה לו לא מעט עבודה מאחור.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: דוחא
      קהל: 3500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully