וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "בושה שלא משדרים אותנו ואת קרית שמונה"

11.12.2014 / 16:22

קשר הפועל באר שבע לא אהב את ההחלטה של ספורט2 שלא לשדר את משחק קבוצתו נגד סכנין ואת קרית שמונה מול עכו. ג'ון אוגו: "אין הבדל בין הליגה הישראלית לפורטוגלית מבחינת הרמה"

one

הפועל באר שבע תצא בשבת למשחק חוץ קשה נגד בני סכנין (18:00) כשהיא ממשיכה לפזול למקום הראשון שממנו היא רחוקה שלוש נקודות. אלא שהמשחק הקרוב לא ישודר בספורט2 מה שעורר את כעסו של הקשר מאור בוזגלו שכתב את הדברים הבאים בחשבון הטוויטר שלו: "אז את המשחק שלנו בשבת לא משדרים, גם לא את קרית שמונה. מה שאני חושב על זה אני אשמור לעצמי. את השאר אתן לכם להגיד. #בושה".

ספורט 2 ישדר בשבת שלושה משחקים. ב-14:45 ישודר המשחק בין מכבי נתניה למ.ס. אשדוד וב-17:00 תועבר ההתמודדות בין הפועל פתח תקוה למכבי תל אביב. בספורט2 ישודר ב-19:30 המשחק בין הפועל תל אביב למכבי פתח תקוה. כמו המשחק של באר שבע, גם משחקה של קרית שמונה נגד הפועל עכו ב-18:00 לא ישודר.

אדר זהבי מחברת צ'רלטון מסר בתגובה: "אנחנו משדרים את משחקי באר שבע וקרית שמונה באופן קבוע במהלך כל העונה ומאחלים להם בהצלחה. בעקבות בקשות אוהדי באר בע, ביקשנו מהמנהלת לשדר בנוסף למשחקים שנקבעו מראש גם את המשחק מול סכנין. לדאבוננו לא נסתייע להזיז את המשחק משעתו המקורית ולכן הוא לא משודר. אנו סמוכים ובטוחים שנשדר את באר שבע וקרית שמונה עוד הרבה פעמים במהלך העונה".

אלישע לוי: "הזרים שדרגו אותנו, הם הלב. הקבוצה חזקה יותר העונה"

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא אהב את ההחלטה. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

מי שהתייחס באימון היום (חמישי) להתמודדות הוא ג'ון אוגו שמתחיל להיכנס לעניינים היטב בבירת הנגב. "אנחנו חושבים עכשיו על המשחק הבא מול סכנין בשבת ומשם נעבור הלאה", אמר הניגרי. "כל משחק הוא אחר ואני חוזר לעצמי ומרגיש טוב כדי להשתפר כי יש לי עוד הרבה להציע לקבוצה אז צריכים לקחת. עבור כל שחקן החלום הוא לשחק בנבחרת הלאומית ושיחקתי כבר בגביע הקונפדרציות, אבל המטרה שלי עכשיו היא לעזור לבאר שבע ולתת את כולי".

על היכולת שלו אמר אוגו: "אני מרגיש נהדר ומתחיל לחזור לכושר הטוב שלי משנים קודמות ורק רוצה לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה. לפני שהגעתי לפה הקבוצה סיימה במקום השני אשתקד אז זו קבוצה טובה ורק הגענו לעשות את העבודה שלנו ולגרום לכולם פה להיות גאים ולשחק טוב בכל משחק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"פורטו, בנפיקה וספורטינג הן ברמה אחרת, אבל פרט לכך הרמה היא די שווה". ג'ון אוגו/ברני ארדוב

אוגו התייחס גם למאבקי האליפות, ואמר: "החלום שלנו הוא לזכות באליפות, אבל צריכים לעשות את הכול על המגרש בכל משחק. אין הבדלים בין הליגה הישראלית לפורטוגלית מבחינת הרמה, אבל בפורטוגל שמים דגש על הטקטיקה. פורטו, בנפיקה וספורטינג הן ברמה אחרת, אבל פרט לכך הרמה היא די שווה".

על ההשתלבות שלו בישראל הוא הוסיף: "אני עדיין מנסה ללמוד עברית ומכיר כמה מילים בסיסיות ורק רוצה להודות לשחקנים, לצוות המקצועי ולאוהדים כי אני מרגיש פה בבית. אוסטין (אג'ידה) גם לא יודע הרבה עברית, אבל אנחנו כאן כדי לעזור למועדון שהביא לי את ההזדמנות להצליח אחרי שנה קשה שעברתי בפורטוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully