וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עימות בין חרזי לזיזוב, הקשר שוחרר מהקבוצה

11.12.2014 / 15:26

המאמן השעה את השחקן לפני יומייםבגלל עבירת משמעת, אז זה התייצב לאימון והשניים התעמתו. בעכו אמרו: "חרזי היה נסער כמו שלא ראינו אותו אף פעם. הוא חשב שזיזוב יתקוף אותו"

one

עימות חריף באימון הפועל עכו בין המאמן אלון חרזי לשחקן הקבוצה אלי זיזוב. הבוקר (חמישי) בתחילת האימון ולאחר אסיפת הווידאו הקשר החל להתאמן כרגיל, אך המאמן שהשעה אותו לפני יומיים הורה לו להפסיק להתאמן. לטענת אנשים בעכו, כשהקשר שמע שהוא אינו מורשה להתאמן הוא פתח בריצת האמוק לעבר המאמן, תפס אותו בחולצתו וצעק לו: "בוא איתי". בקבוצה מיהרו להפריד בין השניים וחרזי ההמום אף חשב לפוצץ את האימון, אך לאחר שנרגע החליט לקיימו כרגיל. זיזוב עזב את המתחם.

תזכורת: כבר בקיץ חרזי לא היה מעוניין בשחקן, אך כשזה לא מצא קבוצה, הוא חזר להתאמן עם עכו ואף שותף במשחקים. לפני יומיים עבר עבירת משמעת כשצעק על המאמן לאחר שזה ביקש מכמה שחקנים להחזיר שער למקום במתחם האימונים ובשל כך הושעה. בעקבות התקרית, הקשר יסיים סופית את דרכו בקבוצה.

גורם בהפועל עכו סיפר: "חרזי היה נסער כמו שלא ראינו אותו אף פעם. הוא חשב שזיזוב יתקוף אותו. זה שחקן שבכל מקום בו היה היו לו בעיות משמעת, אבל זה עבר את גבול הטעם הטוב. חרזי הבליג העונה מספר פעמים והפעם לא רק שאין דרך חזרה, זה סיפור שיכול לפגוע לזיזוב בקריירה".

זיזוב מצידו טוען שהגיע לאימון מאחר ואף אחד מהקבוצה לא הודיע לו שהוא מושעה ורק כשהתחיל האימון, עוזר המאמן, איציק טוויזר, הודיע לו שהוא אינו מורשה להתאמן. זיזוב דרש לדבר עם חרזי ושהאימון לא יתחיל לפני השיחה. עוד טוען השחקן שחרזי אמר לו לאחר מכן: "אני ארמוס אותך" ורק כשהבין שאין עם מי לדבר עזב את המקום. "חרזי מחפש אותי מתחילת השנה. הוא רוצה לפגוע לי בקריירה ואני לא אשתף פעולה עם כזה דבר".

זיזוב, 23, הגיע להפועל עכו בקיץ שעבר, אך רשם בסך הכול חמש הופעות ליגה. גם תחת חרזי השחקן לא מצא את מקומו ושיחק פעמיים בגביע הטוטו ועוד פעם אחת כמחליף בהפסד 1:0 למכבי חיפה. זיזוב שיחק בעבר במחלקות הנוער של לבסקי סופיה ובראגה והשתייך גם למכבי תל אביב, בה רשם הופעות ספורות בעונת 2011/12.

קשר הנבחרת הצעירה אלי זיזוב. קובי אליהו
"עבר את גבול הטעם הטוב". זיזוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully