וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שוקרני: "הדרבי הוא משחק שאפשר לצאת ממנו לדרך חדשה"

11.12.2014 / 14:37

האדומים מהכרמל מתכוננים לדרבי ביום ראשון. 20 אלף צופים הבטיחו מקומם בדרבי. מינדאוגאס קלונאס חתם על הסכם התרת חוזה והוא יעזוב רשמית את המועדון

one

מינדאוגאס קאלונאס שוחרר היום (חמישי) רשמית מהפועל חיפה לאחר שהצדדים חתמו על הסכם התרת חוזהו. כידוע, קאלונאס וראשי המועדון סיכמו כבר אתמול את מרבית הפרטים ואחרי שהבעלים יואב כץ אישר, שוחרר השחקן רשמית. אובי סמסון מקבוצת הנוער יירשם בינתיים כזר חמישי. הניגרי בן ה-18 כבש העונה שישה שערים בליגת העל לנוער.

בתוך כך, בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הדרבי ביום ראשון. במועדון עסוקים בין היתר בהכנות לכך שכ-20,000 צופים יגיעו למשחק, מתוכם כ-5,000 אדומים. בהפועל חיפה חוששים מהפרות סדר ביציעים של אוהדי הקבוצה, אליהם אוהדים של מכבי קנו כרטיסים. בין אנשי המועדון לנציגי המשטרה מתקיים קשר רצוף בנוגע לזה.

הבלם הליטאי טאדאס קיאנסקאס ייעדר מהמשחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים והמאמן ראובן עטר יחזור לשיטה של ארבעה שחקני הגנה. הקשר האחורי ורועי שוקרני יחזור להרכב והוא אמר היום: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת ומצפה לנו משחק קשה. הם פייבוריטים, אבל אנחנו באים לעשות את המקסימום".

שוקרני הוסיף: "אין ספק שאנחנו לא מציגים יכולת טובה ולשחקנים יש משקולות על הרגליים, אבל זה משחק שאפשר לצאת ממנו לדרך חדשה. זו ההזדמנות של הקהל להיות איתנו ברגעים שאנחנו צריכים אותו במיוחד - הדרבי. ברגע שנחבר שני ניצחונות נקבל ביטחון ונצא לדרך חדשה. אין לי ספק שאנחנו קבוצה טובה ושאנחנו יכולים לצאת לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully