וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של עוביידה חטאב הוארך בשלושה ימים נוספים

כדורגלן הפועל תל אביב שחשוד בהפקרה וגרימת מוות ברשלנות, הובא בפני שופט ונשלח למעצר עד יום ראשון. עורכי דינו העלו אפשרות שרכב נוסף פגע בהולך הרגל שנהרג ביום שני בלילה

צילום: אדיראן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

מעצרו של עוביידה חטאב הוארך הבוקר (חמישי) עד יום ראשון. בלמה בן ה-22 של הפועל תל אביב, חשוד בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה. חטאב הובא היום בפני שופט, שהאריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים. המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו שוב ביום ראשון.

כזכור, חטאב נעצר בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי בחשד לכך שהוא דרס אדם למוות בכביש 79 בין עילוט לצומת הזכוכית בנצרת. אתמול הוא הגיע עם חוקרי המשטרה למקום האירוע ושחזר את תאונת הדרכים.

עורכי דינו של הכדורגלן, סארי חורי, תומר נווה ואמיר בר דיין, העלו היום טענה בפני בית המשפט שייתכן שרכב נוסף פגע בהולך הרגל שנהרג, נאיף אשכר.

עו"ד חורי, התייחס להארכת המעצר של חטאב: "למעשה בית המשפט קבע שיש לאפשר למשטרה את החקירה. התרשמנו מהתשובות של בא כוח המשטרה שהמשטרה לא יודעת מימינה ומשמאלה. למרות הארכת המעצר עד יום ראשון, נראה לנו שהחקירה הולכת לכיוון חפות של עוביידה".

עו"ד נווה: "מדובר בכביש שעוברות בו 300-400 מכוניות בדקה. לא יתכן שעושים שחזור בשעה 14:00 בצהריים כשהתאונה הייתה בחמש. מביאים אותו לזירה, בזמן לא נכון ולא רואים את המכוניות בזירה".

בהפועל תל אביב תומכים בגרסתו של הבלם ואף שכרו לטובתו עזרה משפטית. בקבוצה העידו על חטאב שהוא אדם שקט, רגיש ועדין והוא לא עבריין או מהווה איזשהי סכנה לביטחון הציבור. "זו טרגדיה נוראית ואנו משתתפים בצער המשפחה של האדם שנהרג", אמרו במועדון אחרי היוודע המקרה. "אנו סומכים על המשטרה ומערכת המשפט שיעשו עבודתם נאמנה".

עוביידה חטאב, שחקן הפועל תל אביב, מובא להארכת מעצר. אדריאן הרבשטיין
חטאב בבית המשפט הבוקר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully