וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את דודו ביטון בינואר

11.12.2014 / 8:33

בקבוצה מהבירה פועלים לצירופו של חלוץ ברמה גבוהה. שחקן מאריבור הסלובנית עשוי להגיע בהשאלה. גם אופציית קאיודה עדיין על הפרק. שמו של דייויד אקאם עלה, אך העלויות שלו גבוהות

one

אחרי שקיבלו יום חופש, שחקני בית"ר ירושלים יחזרו להתאמן היום (חמישי) לקראת משחק הבית נגד הפועל רעננה ביום שני. המשחק יתקיים באצטדיון המושבה בפתח תקוה בגלל עונש הרדיוס שהופעל נגד הקבוצה. בבית"ר חזרו ואמרו שהנקודה נגד מכבי תל אביב לא תהיה שווה יותר מדי ללא ניצחון ביום שני, במיוחד לאור העובדה שלאחר מכן תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע ומכבי חיפה.

המאמן מנחם קורצקי ייאלץ להסתדר ללא ססאר ארסו ואלי דסה המוצהבים. תומר ירוחם צפוי להחליף את דסה, כאשר המחליף של הבלם הספרדי ייבחר מבין טל כחילה ודושאן מאטוביץ. אם האחרון יפתח במרכז ההגנה, שמוליק מלול שוב יקבל את המקום בהרכב בעמדת המגן השמאלי.

בינתיים בבית"ר ירושלים מגבירים את המאמצים לצרף חלוץ בכיר שיוכל לשדרג את הקבוצה. אחת האופציות הרציניות היא זאת של דודו ביטון. חלוץ מאריבור היה מועמד לקבוצה גם בעונה שעברה. אם הוא יצורף, זה יהיה בעסקת השאלה עד סוף העונה.

שחקן סטנדרד ליאז', דודו ביטון, מול שחקן אלפסבורג, יוהאן לארסון. AP
היה מועמד גם בשנה שעברה. ביטון/AP

בנוגע ללארי קאיודה, בבית"ר עדיין לא מרימים ידיים. מקורבים לאלי טביב ולהנהלת נתניה יוזמים מהלך אפשרי בו תרכוש בית"ר מחצית מכרטיסו של החלוץ ובתום העונה המטרה תהיה למכור אותו לחו"ל. סוכנו, דודו דהאן, העריך כי יהיה לו הרבה יותר קל למצוא קבוצה שתרכוש את החלוץ בתום העונה ולא בינואר, ולכן האופציה עלתה על הפרק. יחד עם זאת, בנתניה מעדיפים שתימצא קבוצה שתרכוש את כרטיסו כבר עתה בכדי להתמודד עם המצב הכלכלי הלא פשוט בו נמצאת הקבוצה.

שחקן נוסף שבבית"ר התרשמו ממנו הוא קשר-חלוץ הלסינגבורג, דייויד אקאם. אך העלויות שלו מאוד גבוהות. אקאם בן ה-24 השתייך לסגל הרחב של נבחרת גאנה לקראת מונדיאל 2014, אך נופה לקראת הטורניר. הוא נחשב לאחד משחקני ההתקפה הטובים בסקנדינביה בשנתיים האחרונות וכבש במהלכן 33 שערים בכל המסגרות. בימים האחרונים הוא הוזכר כמועמד לווסט ברומיץ', ווסטהאם ולסטר סיטי האנגליות, ולצסק"א מוסקבה הרוסית.

בבית"ר הגיבו לשמועות בנוגע להגעת אלירן עטר וברק יצחקי ואמרו: "בשלב הזה הכול בגדר פנטזיות. בנוגע לעטר מדובר בסכומים מטורפים. ברק יצחקי מחזיק בחוזה גבוה מאוד ונמצא בשלבי החלמה מפציעה . בנוסף, במכבי תל אביב מעוניינים שהוא ימשיך כך שזה לא על הפרק כרגע. הלוואי שבעתיד יהיו הפתעות עם אחד מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully