וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תבנו על שוט אאוט: אריזונה מתארחת בסנט לואיס

11.12.2014 / 1:07

שתיים מההגנות הלוהטות בליגה יפתחו (3:30, ספורט1) את המחזור ה-15, הקרדינלס חייבים לנצח כדי לשמור על הבכורה. הבעלים החליטו: ענישה חמורה במקרי אלימות מחוץ למגרש

דרו סטנטון שחקן אריזונה קרדינלס. Rick Scuteri, AP
דרו סטנטון והקרדינלס צפויים למשימה לא פשוטה/AP, Rick Scuteri

לאריזונה קרדינלס (3:10) יש עדיין שאיפות לזכות ב-NFC מערב, אבל כדי שהדרך לסופרבול, שיתקיים במגרשם הביתי, תעבור אצלם, הם חייבים לנצח בסנט לואיס (7:6). אלא שזו תהיה משימה כלל לא פשוטה.

עם דרו סטנטון על כס הנהג, הקרדינלס ביצעו ביום ראשון מהפך מול קנזס סיטי, ניצחו 14:17 ונותרו בראש הבית. הראמס לא מתכוונים להקל עליהם את החיים, לאחר שבשני המשחקים האחרונים, מול אוקלנד ובוושינגטון, השאירו את יריבותיהם על 0 נקודות. צריך לזכור כי לקרדינלס יש ארבעה טאצ'דאונים התקפיים בארבעת המשחקים האחרונים, מאז שהביסו בבית את הראמס 14:31. אז פתח קרסון פאלמר בעמדת הקוורטרבק, כך שברור שברוס אריאנס מצפה לתפוקה טובה יותר מהרכז המחליף שלו.

עוד מהליגה:

קומישינר הליגה רוג'ר גודל הודיע לאחר ועידה עם בעלי הקבוצות בטקסס, כי הבעלים אישרו פה אחד נהלים חדשים הנוגעים להתנהגות השחקנים. עיקרי הנוהל החדש הוא חקירות פנימיות שתוכל ה-NFL לקיים מול שחקנים שנחשדים בעבירות אלימות מחוץ למגרש, עבירות של אלימות במשפחה, התעללות מינית והתעללות בילדים "יזכו" את הנאשמים בעונש הרחקה משישה משחקים ללא תשלום.

בתוך כך, פרוטוקול המעקב של הליגה בפרשת ריי רייס מגלה כי הקומישינר פעל בחוסר עקביות. גודל טען כי לו היה בידי הליגה את הוידאו מהאירוע שבו היכה רייס את ארוסתו, היא הייתה פועלת בנחישות נגדו, אך ה-NFL פנתה, לטענתו, למספר גורמי אבטחה ולא קיבלה את ההקלטה המלאה. עם זאת, חוקר ה-NFL ג'ים באקלי סתר את הטענה כשאמר כי "מעולם לא ביקשתי מאיש את ההקלטה". גודל עומת עם הסתירה והתעקש כי הליגה ביקשה את ההקלטות, אולם בוועידה בטקסס הודה: "זו פאשלה שלי, העונשים שניתנו עד עכשיו לא תאמו את חומרת העבירות".

רוג'ר גודל קומישינר ה-NFL. Ted S. Warren, AP
ממשיך לטעון שהליגה ביקשה את ההקלטה המלאה. גודל/AP, Ted S. Warren

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully