וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קאלונאס סיכם עקרונית על שחרורו מהקבוצה

10.12.2014 / 17:18

הליטאי נפגש עם ראשי המועדון ומרבית הפרטים סוכמו. במועדון מעריכים שבימים הקרובים העניין ייסגר רשמית. סאמסון יעלה לפחות באופן זמני לבוגרים

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
רומן קצר ולא מוצלח. קאלונאס/קובי אליהו

מינדאוגאס קאלונאס, קשרה הליטאי של הפועל חיפה, הגיע לסיכום עקרוני עם ראשי המועדון על שחרורו. השחקן נפגש עם ראשי חיפה לאחר ששני הצדדים הבינו שאין מנוס מלהיפרד ומה שנותר היה העניין הכספי. כזכור, קאלונאס ביצע לא מעט עבירות משמעת מאז שהגיע לקבוצה ובחיפה החליטו לחתוך אותו, כשגם הבעלים יואב כץ נתן אור ירוק למהלך.

בפגישה סוכמו עקרונית כמעט כל הפרטים, כאשר ההערכה היא שבימים הקרובים וייתכן מאוד שכבר מחר כל הקצוות האחרונים ייסגרו והשחקן יעזוב רשמית את הקבוצה. השחרור הצפוי של קאלונאס מפנה לקבוצה מקום של זר לקראת חלון ההעברות של ינואר, כשבאופן זמני חלוץ קבוצת הנוער אובי סאמסון יעלה לבוגרים ויעבור בבקרת התקציבים. בחיפה התרשמו מהביצועים של סאמסון באימונים ובעיקר במשחקי האימון שערכה הקבוצה הבוגרת נגד קבוצת הנוער והוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה לפחות עד חלון ההעברות בינואר.

אוסיי מאוולי הפועל חיפה. קובי אליהו
גם הוא בדרך החוצה. מאוולי/קובי אליהו

בתוך כך, בחיפה ינסו להתחזק בחלון ההעברות אך אם לא ימצאו זרים טובים יותר סאמסון יישאר כזר של הקבוצה הבוגרת עד תום העונה. כידוע גם אוסיי מאוולי מועמד לשחרור אם יגיעו איתו להסדר כספי, שכן בשלב זה השחקן לא מתכוון לוותר על משכורתו עד תום העונה.

בינתיים במועדון ממשיכים להתכונן לדרבי כשהחשש הוא שאוהדי מכבי קונים כרטיסים ליציע הצפוני בו מיועדים לשבת אוהדי הפועל חיפה, מה שעשוי להביא לבלאגן והתפרעויות לפני המשחק. עד כה הבטיחו את מקומם במשחק 15,000 צופים כשמתוכם 4,000 אוהדים אדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully