וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה התפטר מאימון מכבי אחי נצרת, נג'ואן גרייב מאמן זמני

10.12.2014 / 20:37

דורה, שמונה בתחילת העונה לתפקיד, עוזב לטענתו בשל האווירה שנוצרה במועדון: "לא הרמתי ידיים מבחינה מקצועית, אבל במצב הנוכחי אי אפשר היה להמשיך". בקבוצה מעוניינים לראות שחקן העבר נשאר כמאמן קבוע

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
קדנציה קצרה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי אחי נצרת, שלומי דורה, התפטר היום (רביעי) מתפקידו לאור האווירה השלילית שנוצרה סביב המועדון בתקופה האחרונה. דורה הודיע לראשי המועדון שבמצב הנוכחי הוא מעדיף לעזוב והיום ההתפטרות שלו נכנסה לתוקף. בינתיים בקבוצה מינו את מנהל מחלקת הנוערנג'ואן גרייב למאמן הזמני, כשבהנהלה רוצים לראות את שחקן העבר נשאר כמאמן קבוע, אך הצדדים עדיין לא סיכמו בעניין.

דורה אמר לוואלה! ספורט: "לא הרמתי ידיים מבחינה מקצועית, אבל במצב הנוכחי ובאווירה שנוצרה בין הקהל, המועדון, ההנהלה וביני מישהו היה צריך לקחת אחריות". כזכור, דורה חתם בנצרת בתחילת העונה לאחר שהבעלים של הפועל חיפה יואב כץ החליט להחתים את ראובן עטר במקום להמשיך עם דורה כמאמן הקבוצה.

דורה עוזב את אחי נצרת כשהיא במקום החמישי בטבלה עם מאזן של חמישה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושני הפסדים. במחזור האחרון הפסידה נצרת 3:0 בבית למכבי קרית גת, אבל עוד קודם לכן היא רשמה רצף של שישה משחקים ללא הפסד ואף השיגה 1:4 בחוץ על הפועל רמת גן.

* זעזוע גם בהפועל ירושלים. המאמן סלמן עמר התפטר מתפקידו. הקבוצה השיגה שני ניצחונות ליגה בלבד מתחילת העונה והיא במקום ה-13 עם 12 נקודות. "מועדון הכדורגל הפועל ירושלים מצטער להודיע כי המאמן סלמן עמר החליט לקחת אחריות למצב הקבוצה וכי טובת המועדון עומדת לנגד עיניו תמיד", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון.

עדכון ראשון: 12:07

מאמן מכבי אחי נצרת אלי מחפוד לצד נג'ואן גרייב. יותם רונן
ישתכנע להישאר כמאמן קבוע? נג'ואן גרייב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully