וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוביידה חטאב שחזר את תאונת הדרכים: "הוא בדיכאון"

10.12.2014 / 12:25

בלם הפועל תל אביב שחשוד שדרס אדם למוות יצא עם חוקרי המשטרה למקום שבו אירעה תאונת הדרכים. עורך דינו: "הוא היה מבוהל מכל הסיטואציה, אבל בשום אופן הוא לא הפקיר את חיי הנדרס"

one

בלם הפועל תל אביב, עובדייה חטאב, יצא היום (רביעי) עם חוקרי המשטרה לערוך שחזור במקום האירוע בו הוא חשוד שדרס אדם למוות. לאחר מכן הוא הוחזר למעצר. חטאב בן ה-22 יובא מחר בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו. המשטרה דורשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

עורך דינו, תומר דיין, אמר היום: "בסך הכול מדובר בילד. הוא בדיכאון והיה מאוד מבוהל מכל הסיטואציה, אבל בשום אופן הוא לא הפקיר את חיי הנדרס. נטען בבית המשפט כי הוא המתין בצד עד שהגיעו כוחות ההצלה. לאחר מכן הוא נסע לביתו, סיפר למשפחתו על מה שקרה ונסע למשטרה כדי להסגיר את עצמו. מדובר בסיפור טרגי - המשפחות מכירות אחת את השנייה".

עוביידה חטאב, הפועל תל אביב, ליד שניר משען, הפועל עכו. ניב אהרונסון
"טרגדיה נוראית". עובדייה חטאב, מימין/ניב אהרונסון

בהפועל תל אביב תומכים בגרסתו של הבלם ואף שכרו לטובתו עזרה משפטית. בקבוצה העידו אתמול על חטאב שהוא אדם שקט, רגיש ועדין והוא לא עבריין או מהווה איזשהי סכנה לביטחון הציבור. "זו טרגדיה נוראית ואנו משתתפים בצער המשפחה של האדם שנהרג", אמרו במועדון. "אנו סומכים על המשטרה ומערכת המשפט שיעשו עבודתם נאמנה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully