וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאם ניוטון נפצע בתאונת דרכים, סובל משני שברים בגב

9.12.2014 / 23:56

הקוורטרבק של קרוליינה התנגש עם רכבו ברכב אחר ופונה לבית החולים, ייתכן שסיים את העונה. מנזיל יפתח בקליבלנד, מרווין לואיס התנצל לאחר שכינה אותו "גמד"

קאם ניוטון שחקן קרוליינה פנתרס. GettyImages
רק בריאות. קאם ניוטון/GettyImages

רק ביום ראשון הצטיין קאם ניוטון, הקוורטרבק של קרוליינה פנת'רס, בניצחון 10:41 בניו אורלינס, שהשאיר לקבוצתו תקוות לפלייאוף. אמש (שלישי) עבר ניוטון תאונת דרכים שכנראה תשאיר אותו מחוץ לפלייאוף גם אם הפנתרים יעלו, וזו, למרבה המזל, הבשורה הרעה מהסיפור.

ניוטון ורכבו התנגשו ברכב אחר סמוך לאצטדיון של הפנת'רס בשארלוט. הוא נלקח לבדיקות בבית החולים, שם התגלו שברים בגבו התחתון. זו פציעה שממנה סבל טוני רומו מדאלאס בפתיחת העונה ושהשאירה אותו בחוץ למשחק אחד, ניוטון עשוי להחמיץ יותר וייתכן שאפילו את שלושת המשחקים שנותרו לקבוצתו בעונה הרגילה.

קליבלנד המאוכזבת מההפסד לאינדיאנפוליס, שכנראה חיסל את סיכויי הפלייאוף שלה, תפתח ביום ראשון מול סינסינטי עם ג'וני מנזיל הצעיר, שיחליף את בריאן הוייר המאכזב. הוייר פתח היטב את העונה, אך התקשה בהמשך להוביל את הבראונס. בינתיים, כינה מאמן הבנגאלס מרווין לואיס את מנזיל "גמד" בתוכנית רדיו והתנצל. "אני מודע לכך שזו הייתה הערה מעליבה לאנשים נמוכים ולמשפחותיהם", אמר. לואיס נשאל כיצד יגנו הבראונס על מנזיל ואמר: "אתה חייב להגן על חבר לקבוצה, במיוחד אם הוא גמד".

מרווין לואיס מאמן סינסינטי בנגאלס. Dave Martin, AP
הערה לא במקום. לואיס/AP, Dave Martin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully