וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מחכה לפלוישט: "יודעים בדיוק באיזו גישה לבוא"

9.12.2014 / 20:24

כל תסריט מלבד ניצחון של האדומים בלמעלה מתשע נקודות יגרום להדחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים הראשון (ד', 20:30, ONE). פרנקו: "אנחנו מודעים לאתגר ומכירים את היריבה היטב"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
הזדמנות אחרונה. והפעם זה סופי. פרנקו/נועם מושקוביץ

הפועל ירושלים מנסה לשרוד באירופה: מחר (20:30, ישיר בערוץ ONE) תתמודד הקבוצה במשחק הביתי מול פלוישט הרומנית בידיעה ברורה שכדי להישאר בתמונה עליהם לנצח את הרומנים בהפרש גדול מההפסד במפגש הקודם מולם, בו הפסידה ירושלים בתוצאה 83:74. אם ירושלים תעמוד במשימה הזו, היא תזדקק לניצחון נוסף במחזור הנעילה של שלב הבתים ולעוד הפסד של הרומנים.

פלוישט ממוקמת רביעית בבית (נמצאת במאזן 4:4). מאז הניצחון שהשיגו מול ירושלים, ספגו הרומנים שלושה משחקים רצופים, אולם בשבוע שעברה ניצחו את בנביט הטורקית ברומניה בתוצאה 74:84. המאמן דני פרנקו נשמע דרוך: "יש לנו עוד 24 שעות להיערך לקרב ומאבק קשה מול קבוצה שניצחה אותנו כבר. אנחנו מכירים את הקבוצה, מודעים לאתגר ויודעים בדיוק מה נדרש מאיתנו ובאיזו גישה אנחנו צריכים להגיע מחר כדי לנצח את המשחק".

יניג גרין הוסיף: "מדובר בקבוצה מאוד חזקה,הם ניצחו אותנו בבית שלהם. יש להם זרים מאוד מאומנים. אנחנו צריכים לנצח גם בהפרש מסוים בשביל להיות לפניהם ולעלות שלב. יהיה משחק קשה, נצטרך את עזרת הקהל מחר כדי שידחוף אותנו". ברייסי רייט סיכם: "היא קבוצה טוב ואיכותית. מצפה לנו משחק קשה, אבל זה משחק בית שלנו. אני מקווה שנשחק היטב וננצח, כדי שיהיה לנו סיכוי נוסף להתקדם באירופה".

ומהצד השני, מאמן פלוישט ולדימיר ארנאוטוביץ' אמר לקראת המפגש: "זה הולך להיות משחק קשה, כי הפועל ירושלים רוצה להמשיך במפעל האירופאי ולהשאיר סיכוי לעצמה להמשיך ולהעפיל לשלב הבא. נגיע למשחק מוכנים למאבק. אנחנו מקווים שנשיג ניצחון גדול בירושלים. אנחנו צריכים לעשות עוד צעד כדי להימנע מלהשאיר את ההכרעה לשבוע האחרון במפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully