וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לו? קאלונאס ביקש מהפועל חיפה להיפגש במטרה להתיר חוזהו

9.12.2014 / 10:40

הקשר שכבר נמצא בדרך החוצה ולא מתאמן עם חבריו מיום רביעי ביקש להגיע להסדר כספי ולהשתחרר. יואב כץ: "הכיוון הוא לשחררו אבל אולי ננסה לעשות ניסיון אחרון להפוך אותו לילד טוב"

one

קשרה הליטאי של הפועל חיפה מינדאוגאס קאלונאס ביקש מראשי המועדון להיפגש במטרה לשים סוף לכל הסאגה מסביבו ולהגיע להחלטה סופית האם הוא ממשיך בקבוצה וחוזר באופן מיידי לאימונים או לחילופין שמא מהקבוצה.

אם בקבוצה יחליטו ללכת על אופציית השחרור המועדפת על מרבית האנשים במועדון, כולל המאמן ראובן עטר, קאלונאס מבקש להגיע להסדר כספי ולקבל פיצוי תמורת התרת חוזהו.

כזכור, בחיפה טענו שהשחקן הסכים לשחרור ללא פיצוי אם יעבור עוד עבירת משמעת, אלא שכלל לא בטוח שההסכם הזה תקף משפטית ונראה שגם במועדון ינסו להגיע עם השחקן לסוג של פיצוי ולשחרר אותו סופית מהקבוצה.

גם הבעלים יואב כץ, שמקפיד להדגיש שהוא דוגל בשיטת הסלחנות, נוטה לשחרר את הליטאי מהקבוצה, ואם בפגישה שאמורה להיערך היום (שלישי) בין השחקן לאנשי חיפה יגיעו הצדדים לסיכום - כץ ככל הנראה יאשר זאת. "הכיוון הוא לשחררו", הודה כץ בשיחה עם וואלה! ספורט, "אבל אולי ננסה לעשות עוד ניסיון אחרון להפוך אותו לילד טוב".

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
די, תחליטו. קאלונאס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully