וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מרקיז היינס הפצוע לא המריא למשחק מול צדביטה

9.12.2014 / 15:39

דווקא אחרי משחקו הטוב, הגארד נפצע בברכו וייעדר כ-10 ימים. היינס מקבל מחבריו, בריאן רנדל: "זה רק עניין של זמן עד שהוא יתפוצץ". ג'ייק כהן: "הוא קלע מצוין, כולם יודעים את זה"

one

מכבי תל אביב יצאה היום (שלישי) לקראוטיה למשחקה במסגרת היורוליג מול צדביטה ביום חמישי כשהיא ללא מרקיז היינס הפצוע, שסובל ממתיחה ברצועה הצדית הפנימית בברך, וייעדר בין שבוע לעשרה ימים.

הבשורה המאכזבת מגיעה דווקא אחרי משחק חיובי של הגארד. בעוד ג'רמי פארגו לא תרם למשחק הניצחון אתמול מול מכבי ראשון לציון ונראה מתוסכל מאוד כשהורד לספסל, היינס הציג משחק טוב, וקלע 17 נקודות, כולל סלי מומנטום חשובים. אפילו המאמן גיא גודס, שביקש לא אחת בתקופה האחרונה להחליף את השחקן, החמיא להיינס בסיום.

רנדל התייחס לכושרו של מרקיז היינס, שסיים את המשחק עם 17 נקודות: "היינס נראה טוב כבר כמה זמן ויש לו כישרון. הוא תרם רבות לניצחון. הוא שחקן מצוין ראו את זה גם בסיינה ומילאנו, זה עניין של זמן עד שהיינס יתפוצץ". על גל מקל, עימו שיתף פעולה בחיפה בעבר, אמר רנדל: "גל מקל ראוי לשחק ב-NBA. אני מקווה שהוא יישאר שם לתקופה ארוכה, כמו שמגיע לו".

שחקן מכבי תל אביב נייט לינהארט. יוסי ציפקיס
במגעים עם מספר קבוצות. נייט לינהארט/יוסי ציפקיס

הקבוצה אמנם נאבקה לא מעט דקות מול מכבי ראשון לציון במשחק אמש, אולם השיגה ניצחון ליגה שני תוך יומיים, 66:74. במקביל לתוצאות האחרונות, במועדון ממשיכים לעמול על חיזוק הסגל, כששני שחקנים צפויים לעזוב. נייט לינהארט, אותו המאמן גיא גודס לא רוצה בקבוצה, נמצא על פי הדיווחים במגעים עם מספר קבוצות, ביניהן ארטלנד הגרמנית, הקבוצה ממנה השתחרר בתחילת העונה. בשבוע שעבר הגיע לישראל סוכנו של לינהארט ושוחח עם ראשי מכבי על עזיבתו.

שחקן נוסף אשר יסיים את חוזהו ב-22 בדצמבר וישוחרר הוא אלכס מאריץ'. מאריץ' אמר על כך: "אני עם מכבי עד שהחוזה שלי יסתיים ובכך אני מתרכז. חייבים להישאר מקצועיים. ברגע שהחוזה יסתיים אצטרך לראות לאן נושבות הרוחות".

בריאן רנדל סיכם את הניצחון: "הצגנו משחק סביר, לא משנה אם זה היה קשה, חשוב שניצחנו. צריך להראות קשיחות במהלך המשחקים, אני שמח שניצחנו מול ראשון לציון, היא קבוצה טובה. מעכשיו נתכונן ליום חמישי ביורוליג".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 66:74 למכבי תל אביב על ראשון לציון, שיא לאוחיון

לכתבה המלאה
מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחמאות מהחברים. היינס/קובי אליהו

הצהובים הגיעו למשחק לאחר יום קשה, זאת לאחר ששלי פדרמן, בתו של דייויד פדרמן, נפטרה והובאה למנוחות. אוהדי הקבוצה הפגינו הזדהות עם הבעלים כשהוחלט לא לעודד או לשיר לאורך כל הרבע הראשון.

ג'ייק כהן אמר: "זה היה יום מאתגר ולא קל עבור כולנו במכבי עם כל מה שקרה. אני שמח שהוא הסתיים עם ניצחון. ראשון לציון נאבקה אבל חשוב שהצלחנו להשיג ניצחון".

כהן החמיא למרקיז היינס: "היינס נראה טוב במשחק, הוא עובד קשה וידענו שזה זה עניין של זמן עד שהזריקות ייכנסו. כי הוא קלע מצוין. כולם יודעים את זה, זה פשוט היה עניין של זמן".

עדכון ראשון: 10:39
סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully