וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "רגע שיכול להוביל אותנו להצלחות". איבן גונסאלס מועמד

9.12.2014 / 8:23

במועדון סבורים ששער השוויון שווה הרבה יותר מנקודה. השחקנים ירדו מהאוטובוס וניסו להתעמת עם זורקי האבנים. הקשר-בלם הספרדי מועמד. אצילי: "חיכיתי לזהו, סוף סוף התחבר לי אחרי תקופה לא טובה"

one

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר שער השוויון של עומר אצילי אמש (שני) באצטדיון בחיפה נגד מכבי תל אביב (1:1). בבית"ר חששו מהמשחק וידעו שבהר הגעש בחיפה עם 25 אלף אוהדי מכבי תל אביב חלק מהשחקנים עשויים שלא לעמוד בלחץ אך בסיום שיבחו בצוות המקצועי את השחקנים ואמרו: "כולם היו עם אופי וכמו גברים, לא פחדו מהמעמד ועמדו במשימה". גם השחקנים היו מרוצים בסיום ואמרו כי "למרות שזאת רק נקודה ואין מה לשמוח יותר מדי, זה רגע שיכול להוביל אותנו לתקופה אחרת, של ניצחונות והצלחות".

שחקני בית"ר ירושלים, זאביק חיימוביץ', דושאן מאטוביץ'. ברני ארדוב
""כולם היו עם אופי וכמו גברים, לא פחדו מהמעמד"/ברני ארדוב

יחד עם זאת, גם קורצקי הודה בסיום כי הקבוצה יכולה הייתה להעז יותר ולסיים את המשחק עם ניצחון, במיוחד כאשר מכבי תל אביב נוטרלה במרבית הדקות. במחצית אמר קורצקי לשחקנים: "תמשיכו לעבוד ככה, מכבי מתקשה ונכנסת ללחץ, נמצא את הדרך לעקוץ אותם". בסיום לחץ המאמן את ידי השחקנים אך גם עקץ: "שלא יחגגו יותר כאילו מה עשינו כאן. גם אם היינו מנצחים לא היה צריך לחגוג, ממשיכים הלאה, יש עוד הרבה עבודה".

בחדר ההלבשה בסיום הרבה מאוד שחקנים פרגנו לעומר אצילי. אצילי עבר תקופה קשה לאחרונה וכמעט שלא זכה לדקות משחק. אחד השחקנים אף אמר: "הוא ילד זהב, כולם אוהבים אותו ושמחים בשבילו, הוא מאוד רוצה להצליח ונותן הכול"' שלומי אזולאי כתב לו בדף הפייסבוק: "אין אחד שמגיע לו יותר ממך, ילד פלא". אצילי עצמו אמר לשחקנים: "זה היה רגע שחיכיתי לו, סוף סוף זה התחבר לי אחרי תקופה ארוכה שדברים לא הסתדרו".

ביציאה מסמי עופר נזרקו אבנים על אוטובוס הקבוצה שאחת מהן שברה את שמשת האוטובוס באזור בו שהו בן רהב וקלאודיר פראיירה. מספר שחקנים ירדו מהאוטובוס להתעמת עם זורקי האבנים כאשר שניים מהם נעצרו על ידי השוטרים במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השימשה המנופצת באוטובוס של בית"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוריס קליימן זכה גם הוא למחמאות מהצוות המקצועי. בבית"ר אמרו כי "קליימן עבר אתמול מבחן בגרות. הוא שיחק עם ביטחון והיה שקט במשחק לא פשוט. זה מסוג המשחקים שבית"ר מרוויחה אותו". תומר ירוחם שותף אתמול כמחליף והוא אמור לפתוח במקומו של אלי דסה המוצהב בשבוע הבא נגד רעננה. גם ססאר ארסו ייעדר עקב צהובים.

כעת יתפנו בבית"ר לבחון אופציות של שחקני חיזוק לינואר. בבית"ר ירצו להתחזק בלפחות שחקן אחד בהתקפה ואולי אף בשחקן נוסף בהגנה או בקישור האחורי. בשבוע הקרוב ייבדקו מספר אופציות ולאחר מכן יוחלט עם אילו שחקנים להיכנס למו"מ. בין המועמדים נמצאים הבלם-קשר הספרדי איבן גונזלס בן ה-26 ששיחק בעבר במאלגה ובריאל מדריד ב'.

* מהמשטרה נמסר כי במהלך המשחק נעצרו שישה חשודים לחקירה, מתוכם אחד בגין ספסרות וחמישה בגין קטטה בציבור, כלאחד החשודים נמצא על גופו נשק קר. בין החמישה קטין, החשוד גם בתקיפת שוטרים.

* מערוץ 1 נמסר: המשחק הביא רייטינג ממוצע של 12.9% ופיק צפייה של 17.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully