וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אולי זה ייתן להיינס ביטחון להמשך העונה"

8.12.2014 / 23:26

מאמן מכבי תל אביב שבע רצון מהמתצוגה של הגארד. יוגב אוחיון הקדיש את את הניצחון למשפחת פדרמן: "מקווה שזה נותן להם שבב קטן של שמחה". דרוקר: "ראו את הבדלי הניסיון"

one

מכבי תל אביב העפילה הערב (שני) לראשונה העונה למקום הראשון בליגת העל, אחרי שגברה 66:74 על מכבי ראשון לציון בחוץ והשלימה ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות. פחות מיממה אחרי הבשורה על מותה של שלי פדרמן, בתו של הבעלים דייויד פדרמן, התייצבו הצהובים למשחק, בו ענדו סרטים שחורים ואף ציינו דקת דומייה לזכרה. יוגב אוחיון רשם שיא קריירה באסיסטים עם 13, אך גולת הכותרת הייתה התצוגה של מרקיז היינס, שאחרי תקופה ארוכה רשם משחק חיוביי וסיים עם 17 נקודות.

"לא חשבנו על שום דבר לגבי מרקיז", אמר גיא גודס בסיום. "הוא חלק מהקבוצה, מתחילת השנה הוא מחפש את המקום שלו ברוטציה ובמגרש עצמו. הוא היה רגיל לדברים אחרים ובמקומות אחרים. הוא משתדל ועושה את האקסטרות בכל אימון. אני שמח בשבילו שנתן משחק טוב הגנתית והתקפית. אולי זה ייתן לו ביטחון להמשך".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היינס מתאקלם. גודס/ברני ארדוב

"זה היה די קרוב שהמשחק יברח", המשיך גודס. "כבר עבר לי בראש סרט של לימוז', אבל חיכיתי למהלך אחד או שניים של דווין. שיחקנו טוב בהגנה, ספגנו 66 נקודות. שמרנו טוב וידענו פחות או יותר את מי צריך לסגור. קצת פספסנו עם טוני יאנגר. הצלחנו לנטרל את סוואן ועצרנו אותו על 10 נקודות. זה משחק רביעי שלנו בתקופה קצרה".

יוגב אוחיון הקדיש את הניצחון למשפחת פדרמן: "ביום כזה מן הראוי למסור את מלוא התנחומים, כמה שאפשר לאבדה הקשה של משפחת פדרמן, המשפחה שלנו ושל מכבי. אם אפשר לשלוח להם שבב קטן של שמחה מהמשחק הזה. עברנו יום לא קל בעקבות ההלוויה. באנו כמו גברים, למרות שסדר היום שלנו לא היה כמו שאנחנו רגילים. עשינו ניצחון חשוב מול קבוצה מצוינת במקום קשה מאוד".

בצד המפסיד, שרון דרוקר ניסה למצוא את נקודות האור: "התפתח פה משחק מעניין. המשחק היה נגמר ב-17 הפרש להם ועשינו כמה שינויים. התחלנו לשמור הרבה יותר טוב. אחרי השיוויון ראינו את הבדלי הניסיון. היינו צריכים לשחק יותר חכם ופחות באופן אישי ויותר קבוצתי. הראינו את מה שיש בנו. יש בנו אופי. במובן הזה נלחמנו עד הרגע האחרון כדי לנצח את המשחק. מכבי עדיפים אין פה שאלה. בכלל אני מרוצה מהסיבוב הראשון".

דרוקר הוסיף: "בסך הכול אנחנו צריכים יותר שטף. קשה לשחק מול האתלטיות של רנדל, סמית' וטיוס. כמעט ואין לך יתרון. זה לא היה מדד עבורנו היום. אנחנו תחרותיים, ולרגע לא מורידים את הראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. מגד גוזני
הבדלי רמות. דרוקר/מגד גוזני

הפועל חולון ניצחה 80:83 את הפועל תל אביב בהדר יוסף. מאמן האדומים עודד קטש נשמע מאוכזב בסיום ואמר: "הם הרביצו לנו ואנחנו הלכנו אחורה. המפתח היה איבודים, שגרמו לסלים קלים ומומנטומים. אמנם השופטים נתנו להרביץ, אבל יש גבול לעד כמה אפשר להרביץ. כל הפסד זה פספוס. אתה רואה את הליגה, כולם יכולים לנצח בכל מקום, צריך לנצח בכל מקום. אני יותר מרוצה מהחצי השני של הסיבוב, מאז שלארי אובאנון הגיע".

המאמן המנצח אלעד חסין אמר: "אחרי המשחק מול נהריה עשינו שיחה בינינו לבין עצמנו. מעבר לתוצאה, לא אהבתי את הגישה ואת הדרך שבה הגענו למשחק. זו לא הפועל חולון, זה לא ה-DNA שלנו מה שהיה בנהריה. החבר'ה לקחו אחריות והגיבו יוצא מן הכלל, כולם יודעים עד כמה המגרש הזה קשה, עד כמה הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, שחקנים טובים ומאמן מצוין".

על אלן וסטיט: "אני לא בא להצטדק, אבל גם במקצועות אחרים משתמשים, זה מוכח, גם בארץ וגם בחו"ל. זה פוגע במוצר שנקרא כדורסל ישראלי, אני חושב שכל קבוצה תעשה מה שהיא מאמינה, אבל באמת שמישהו ירים את הכפפה ויגרום לכולנו להתרכז בכדורסל. כשהייתי ביוון היו בדיקות, במפעלים אירופיים יש בדיקות, מספיק פעם אחת בשביל להגיד בואו נעשה דברים אחרת".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין. ברני ארדוב
יכול להיות גאה בשחקנים שלו. חסין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully