וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודמיר: "תמיד התעליתי במשחקים גדולים, האווירה תעשה לי טוב"

8.12.2014 / 16:13

קשרה הברזילאי של בית"ר נותן כבוד ליריבה הערב (20:55, ערוץ 1) אך אופטימי: "הם עדיפים עלינו, אבל אנחנו פייטרים". קורצקי יפתח עם שלושה בלמים, קוראץ' ואיציק כהן ימתינו בספסל

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מתכוון לאכזב שוב. קלאודמיר/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תעלה הערב (שני, 20:55, ערוץ 1) למשחק מרתק מול מכבי תל אביב לעיני 30 אלף צופים בסמי עופר. בעוד בבית"ר חוששים שחלק מהשחקנים הצעירים יילחצו מגודל המעמד, קלאודמיר הברזילאי בן ה-30 מנוסה מאוד במשחקים מסוג זה לאחר שנים יפות בליגה הברזילאית במדי ואסקו דה גמא ובנסיונל הפורטוגלית.

קלאודמיר אמר לקראת המשחק: "שיחקתי במראקנה לעיני 150 אלף איש, ובפורטוגל נגד בנפיקה, ספורטינג ופורטו אלה משחקים עם 50 אלף איש ומעלה, התרגלתי, זאת אווירה שרק גורמת לי להיות טוב יותר. תמיד התעליתי במשחקים נגד הקבוצות הבכירות, אלה המשחקים האמיתיים שבגללם הפכתי להיות שחקן כדורגל".

על בית"ר לקראת המשחק אמר הקשר: "מכבי עדיפה עלינו. היא האלופה בשנתיים האחרונות ופייבוריטית לזכות בפעם השלישית. יש לה שחקנים איכותיים והתקפה מצויינת. המבחן הכי גדול יהיה איך נתמודד מול ההתקפה שלהם. הם חזקים אבל אנחנו פייטרים שלא מתכוונים לוותר. אנחנו יודעים להתעלות במשחקים ואני מאמין שנעשה את זה גם היום".

על האווירה הצפויה בסמי עופר אמר השחקן: "אולי רוב הקהל של מכבי תל אביב אבל הבנתי שיבואו אלפים משלנו וייתנו לנו אווירה כמו שנותנים בכל משחק. בשבילם אנחנו משחקים ונותנים את כל מה שיש לנו. איכזבנו אותם בתקופה האחרונה אז אולי הגיע הזמן שיחייכו קצת. ניתן את כל מה שיש לנו כדי שזה יקרה".

המאמן מנחם קורצקי ערך אסיפה בבית המלון בו שוהה הקבוצה לקראת המשחק הערב. קורצקי פירסם את ההרכב בפני השחקנים והודיע שהקבוצה תפתח עם שלושה בלמים, כפי שתורגל במהלך השבוע באימונים. המשמעות היא שדושאן מאטוביץ' יצטרף לססאר ארסו וזאב חיימוביץ' במרכז ההגנה ואילו שמוליק מלול יפתח כמגן שמאלי. בית"ר תעלה ללא שחקן חוד טבעי ולידור כהן יתופקד כמעין חלוץ מדומה. ז'רקו קוראץ' ואיציק כהן ימתינו על הספסל.

הרכב בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', שמוליק מלול, קלאודמיר, שלומי אזולאי, דני פרדה, חנן ממן, לידור כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully