וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לאלי כהן בסכנין: "צריך להחזיר את ההרתעה לדוחא"

8.12.2014 / 14:33

המאמן שהחליף את גיא לוי העביר אימון ראשון ודיבר על המטרות: "המטרה כרגע היא ליצור יציבות בקבוצה, יש פה בסיס טוב מאוד". משחק הבכורה של כהן: בבית מול הפועל באר שבע

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שיהיה בהצלחה. אלי כהן באימון הבכורה בסכנין/אדריאן הרבשטיין

עידן חדש בבני סכנין: המאמן החדש אלי כהן ערך היום (שני) את אימונו הראשון בקבוצה אחרי שמונה במקומו של גיא לוי. לפני האימון עצמו ערך כהן אסיפה ביחד עם השחקנים בה הסביר את משנתו ואת הדרך אותה הוא רוצה לראות. השיחה שימשה גם כשיחת היכרות שכן המאמן החדש לא מכיר הרבה מהשחקנים ולא אימן אותם בעבר.

לפני האימון אמר כהן לכלי התקשורת: "היה פסק זמן לא קצר מבחינתי ויש התרגשות טבעית. סכנין זה מועדון חשוב לליגת העל ואני שמח להגיע לכאן". על המטרות להמשך אמר המאמן: "אנחנו כרגע לא מציבים מטרות רחוקות המטרה כרגע היא ליצור יציבות בקבוצה וזה הדבר היחידי נכון לעכשיו. יש כאן בסיס טוב מאוד של שחקנים ובעבודה קשה ועקביות נצליח".

אלי כהן מאמן בני סכנין. מימין: מאמן השוערים, אלי בכר. אדריאן הרבשטיין
אלי כהן והצוות החדש/אדריאן הרבשטיין

כהן הוסיף: "צריך להחזיר את דוחא לימים של פעם. היה משחק אחד נגד בית"ר ירושלים שהיה טוב מאוד כאן ואין שלושים משחקים בעונה נגד בית"ר, אז משחק אחד זה לא מספיק. נצטרך להחזיר את כוח ההרתעה ואת סכנין של פעם. הייחודיות של סכנין תמיד הייתה המשפחתיות, העקשנות וההתלהבות, משהו כנראה הלך לאיבוד ונצטרך להחזיר את זה".

על החיזוק בינואר אמר כהן: "אני צריך ללמוד את הקבוצה ויש לי כמה שבועות לעשות את זה. אם אראה לנכון שאני צריך להתחזק, נדבר על זה". על השאלה של היחסים בין היהודים לערבים אמר כהן: "לא צריך להכניס עניינים פוליטיים אני מאמן כדורגל". על הסיפתח מול הפועל באר שבע אמר המאמן: "באר שבע אולי בכושר הכי טוב בליגה אבל כבר אמרתי שבדוחא עם ההתלהבות אפשר להצליח. אני מאמן הרבה שנים בליגה הזו והמוטו שלי שקודם כל לפני שחקנים צריך אנשים. שזה אומר שהשחקנים צריכים לשמור על זהות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
גם הוא נכח באימון. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully