וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "היה קשה מול אילת, לא באנו עם האינטנסיביות הנכונה"

8.12.2014 / 9:00

הפועל ירושלים ספגה הפסד בכורה בליגה, המאמן ניסה להסביר: "אם אתה מעניק ביטחון זה יוצר מפלצת בקבוצה השנייה". על האיבוד של הלפרין: "זה מצער, אבל אמשיך לסמוך עליו בפעם הבאה"

one

הפועל ירושלים ספגה אמש (ראשון) את הפסדה הראשון בליגת העל, 87:85 אחרי דרמה גדולה בסיום. בחדר ההלבשה של הקבוצה אמרו ש "צריך לדעת להגיע למשחקים בליגה גם אחרי הניצחונות באירופה, ולהגיע בגישה הנכונה".

המאמן דני פרנקו סיכם: "רדפנו אחרי אילת לאורך משחק שלם, היה לנו קשה להתמודד מולם. ה-9 הפרש בסוף קצת מרמה אבל לאורך המשחק היה לנו מאוד קשה מולם כמעט בכל עמדה, לא באנו עם האינטנסיביות הנכונה למשחק. אם אתה מעניק ביטחון זה יוצר מפלצת בקבוצה השנייה".

הפסד בכורה בליגה לירושלים: 87:85 להפועל אילת

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
הפסד כואב. דני פרנקו/מגד גוזני

ארבע שניות לסיום המשחק יותם הלפרין ניסה למצוא את דונטה סמית', אך בריאן אסברי חטף, רץ לצד השני וקלע על הבאזר. פרנקו התייחס לאיבוד הכדור של יותם הלפרין : "זה היה דווקא משחק טוב מאוד שלו. הוא לא התכוון למסור לקבוצה השנייה. במהלך האחרון זו לא הייתה כוונת המשורר. לפעמים על המגרש קורים דברים לשחקן, דברים שאי אפשר לתכנן מראש. שחקן רואה דברים שמתפתחים תוך כדי תנועה ומזהה הזדמנות, יותם זיהה הזדמנות. אמשיך לסמוך על יותם גם בפעם הבאה. זה אירוע מצער אבל גם ממנו צריך להמשיך הלאה"

לשאלה לגבי ההשפעה לקראת המשחק היורוקאפ הקרוב, השיב פרנקו: "נדע ביום רביעי איך זה ישפיע עלינו. באופן אישי, אני לא חושב שאנחנו צריכים מוטיבציה למשחק הזה".

טוני גפני הוסיף: "זה מאכזב. יצאנו לשחק, אבל שיחקנו באופן מרושל. היו לנו איבודים, לא שיחקנו כמו במשחקים הקודמים. לקראת הסוף היתה לנו הזדמנות לגנוב ניצחון אבל לא הצלחנו. אני מקווה שנלמד מההפסד, אי אפשר לפתוח משחק באופן חלש ולקוות שדברים יסתדרו לקראת סוף המשחק. זו לא שיטה. נפיק מכך לקחים. עם זאת, לא נגרר לתוך זה. זה הפסד שקשה לקבל, אבל החל מהאימון היום נתרכז במשחק הקרוב, כי יש לנו משחק חשוב ביורוקאפ ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully