וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "לא שיחקנו כמו קבוצה, אי אפשר לבוא ככה למשחק"

7.12.2014 / 23:30

מאמן הפועל ירושלים הסביר את הפסד הליגה הראשון של קבוצתו העונה: "כשאתה נותן לקבוצה השנייה לשחק, אתה בונה מפלצת והיא מכה בך". דן שמיר: "היה לנו את השכל והמזל לנצל טעות אחת ולנצח"

one

אחד המשחקים האיכותיים והדרמטיים ביותר של העונה התקיים הערב (ראשון) בארנה בירושלים, שם גברה הפועל אילת 85:87 על המוליכה והנחילה לה הפסד ראשון העונה. הדרמה הגיעה לשיאה ארבע שניות לסיום, כשיותם הלפרין ניסה למצוא את דונטה סמית', אך בריאן אסברי חטף, רץ לצד השני וקלע ממש על הבאזר.

"לא שיחקנו כמו קבוצה, זה לא הרגיש ככה", אמר דני פרנקו בסיום. "כשהרמנו את האנרגיות חזרנו למשחק, אבל זה לא מספיק כי יש קבוצה בצד השני. כשאתה נותן לקבוצה השנייה לשחק, אתה בונה מפלצת והיא מכה בך. זה מה שקרה.

"אילת קבוצת פיינל פור", המשיך פרנקו, "בשבועות האחרונים הם עשו התאמות. אי אפשר לבוא למשחק כמו שבאנו היום. לזכות הקבוצה ייאמר שתמיד שיחקנו חזק מההתחלה. גם בחדר ההלבשה דיברנו ואמרנו שצריך לבוא בגישה טובה. במשחקים הקודמים שיחקנו טוב מההתחלה, היום לא שיחקנו ברמה הרגילה שלנו, אפיק נסים, קאליף, אלישי, הם שחקנים מעולים, הם קיבלו ביטחון ויצרנו מפלצת בקבוצה השנייה".

ג'וזף ג'ונס: "אני מאוכזב מההפסד, היה משחק קשה, הם הובילו עלינו במחצית הראשונה, חזרנו, בסופו של דבר שתי קבוצות טובות שיחקו משחק צמוד וזה הכל, אין הרבה מה לומר".

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
"אי אפשר לבוא למשחק כמו שבאנו היום". פרנקו/נועם מושקוביץ

המאמן המנצח דן שמיר: "כולם מסתכלים על הפוזשינים האחרונים, אבל היו כמה טעויות בסיום, וכמובן לנו היה את השכל והמזל לנצל טעות אחת ולנצח. מעבר לכדורים האחרונים, אנחנו נלחמים על החיים שלנו. עשינו כמה שינויים ואין יותר חשוב מלנצח. כל ניצחון הוא בונוס ואנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם. היו כמה דברים שהובילו אותנו לאיפה שהיינו, אחרי השינויים שערכנו בקבוצה, הפרסונליים והמקצועיים, עשינו מה שחשבנו שיכול להחזיר אותנו לשחק כדורסל יותר טוב בליגה. אך עדיין יש חריקות במשחק שלנו וצריך סבלנות".

על המהלך האחרון: "כשאתה בעסק הזה מספיק זמן, הכל קורה. זה חלק מהעסק ומהמשחק. אנחנו צריכים להסתכל על הדברים האלו אבל לא רק. איבוד הכדור הוביל לנצחון עצום מבחינתנו".

אלישי כדיר, שהיה נפלא עם 18 נקודות, סיכם: "עבורנו זה ניצחון גדול, לנצח את ירושלים אחרי ה-0:9 שלהם - כל הכבוד, למאמן, לשחקנים, לכולם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully