וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים קראו לאסי דומב להתפטר: "אני אף פעם לא נשבר"

מאמן הפועל תל אביב ניסה לספק הסברים אחרי ההפסד השלישי ברציפות, הפעם לאשדוד: "יש קבוצות עם תקציבים פי כמה וכמה שיש להן יותר הפסדים". קלינגר: "גם בהפסדים שיחקנו כדורגל. ככה יוצאים ממשבר"

one

מ.ס. אשדוד השיגה הערב (ראשון) ניצחון שלישי מארבעת המשחקים האחרונים שלה - 1:3 על הפועל תל אביב וטיפסה למקום הרביעי. דויד סולארי (28) וירו בלו (73, 92) הכניעו את ההגנה האדומה שסופגת הפסד שלישי ברציפות שמדרדר את הקבוצה של אסי דומב למקום השביעי בטבלה. בסיום המשחק קראו אוהדים של הפועל תל אביב למאמן להתפטר.

מ.ס. אשדוד חגגה 1:3 על הפועל תל אביב

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים שער עם ירו בלו. ברני ארדוב
ממשיכים במומנטום החיובי. שחקני אשדוד מפרגנים לירו בלו/ברני ארדוב
אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"ננסה לתקן את מה שלא טוב". אסי דומב/ברני ארדוב

ניר קלינגר, מאמן מ.ס. אשדוד, נראה מחויך בסיום, ואמר: "היינו במשברון קטן, זה קורה, אבל עברנו את זה בכבוד. אני חוזר כמו מנטרה שגם בהפסדים שלנו שיחקנו כדורגל, או לפחות ניסינו. ידענו להיות רגועים, גם הבעלים, גם מה שהיה מסביב, וככה יוצאים ממשבר. אין יותר מושג כזה צעירים, כל מי שמשחק אצלנו במשחק בוגרים הוא שחקן בוגר אם הוא בן 19 או בן 40. אני דורש מהם להתנהג כמבוגרים וכך הם עושים. יש לנו נקודות חזקות ונקודות שאנחנו צריכים לשפר".

אסי דומב, מאמן הפועל תל אביב, ניסה לספק הסברים, ואמר: "זה לא נעים להפסיד. אני לא מכיר את המילה משבר כי באופי שלי אני אף פעם לא נשבר. בטבלה יש לנו עדיין 15 נקודות, 5 הפסדים, יש קבוצות עם תקציבים פי כמה וכמה שיש להן יותר הפסדים. אני לא נכנס ללחץ. אנחנו תמיד רוצים להיות בצמרת ונעשה הכול כדי להיות שם, נעבוד קשה וננסה לתקן את מה שלא טוב ולהפוך את מה שטוב לעוד יותר טוב".

ההפסד ששבר אותו? גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully