וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחינת אלי כהן כולם עומדים עכשיו למבחן בבני סכנין

7.12.2014 / 9:27

לפני פיטוריו של גיא לוי היו בויוביץ' ויובאנוביץ' מועמדים לשחרור בינואר, אלא שכעת המאמן החדש ירצה להתרשם מכל השחקנים, ויקבל החלטה בשבועות הקרובים לגבי אלה שהוא רוצה לשחרר

one

אלי כהן, שסיכם אתמול באופן רשמי את תנאיו עד תום העונה בסכנין, יערוך את האימון הראשון שלו כמאמן ביום שני, וזאת משום שהיום (ראשון) מקבלים השחקנים יום חופש לאחר משחק הליגה נגד רעננה. כהן יערוך היכרות עם השחקנים ולאחר מכן יעביר את האימון כשלכולם ברור שכבר בחודש הבא המאמן יערוך כמה שינויים בסגל הקבוצה כדי לנסות ולחזק אותו. לפני הגעתו של כהן היו אלה מילאן בויוביץ' ואיגור יובאנוביץ' שהיו מועמדים לשחרור בינואר, אלא שכעת כהן ירצה להתרשם מהיכולת של כל השחקנים, ויקבל החלטה בשבועות הקרובים לגבי אלה שהוא רוצה לשחרר. עוד לפני המינוי של כהן, בקבוצה ינסו להגיע להסדר עם המאמן המפוטר גיא לוי ועורכי דינו המטפלים בנושא פיטוריו.


אלי כהן חתם עד סוף העונה כמאמן בני סכנין

הפועל רעננה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ביום שני יעביר את אימון הבכורה. כהן/ברני ארדוב

לצד כל העניינים סביב סוגיית המאמן, בקבוצה היו מרוצים לפחות מהנקודה שהוציאו מול הפועל רעננה. המטרה הייתה לעצור את שרשרת ההפסדים שהחלה לפני שני מחזורים מול הפועל פתח תקווה. "השחקנים הציגו יכולת טובה במחצית הראשונה והתיקו משקף", אמר הקפטן חאלד חלאיילה, "בחצי השני היינו פחות טובים ואני מקווה שנצא מהר מהמשבר שנקלענו אליו. אני רוצה להודות לגיא לוי שעשה עבודה טובה ורק בגלל חוסר מזל לא הרווחנו עוד כמה נקודות. בכדורגל המאמן תמיד משלם את המחיר ואני מאחל לו הצלחה בהמשך".

בקבוצה ינסו להכשיר את חאמד גנאים למשחק מול הפועל באר שבע, כשגם עלי עוסמאן צפוי לחזור לסגל. בסכנין מצפים שהקהל המקומי יגיע בהמוניו למשחק מול הפועל באר שבע ובמקביל מקווים שהמשטרה לא תפריז בדרישותיה, זאת גם כדי לייצר הכנסה וגם לאפשר לשחקנים ליהנות מאווירה תומכת במשחק מול הקבוצה מצמרת הליגה שנמצאת במומנטום מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully