וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "נכשלנו טוטאלית בכל הרכש שהבאנו השנה, חייבים להתחזק כדי לשרוד"

7.12.2014 / 8:32

הבעלים של הפועל חיפה עוקץ את ראובן עטר אחרי התבוסה בבאר שבע ומבטיח: "נתחזק משמעותית". לחץ בקרב השחקנים: "צריך להודות שנכון לעכשיו אנחנו הקבוצה החלשה בליגה"

one

אווירה קשה בהפועל חיפה לאחר התבוסה 4:0 להפועל באר שבע אתמול (שבת). בקרב השחקנים נשמעים כבר קולות של ייאוש מהמצב אליו נקלעה הקבוצה, ובעיקר מהיכולת שלהם והאפשרות להוציא יותר בסגל הקיים. בקבוצה רוצים להתחזק משמעותית בחודש ינואר, וכפי שפורסם בוואלה! ספורט המאמן ראובן עטר מעוניין בחיזוק של שני שחקנים לפחות.

גם יואב כץ מבין שהקבוצה צריכה להתחזק משמעותית, כשלבעלים יש ביקורת גם על המאמן ראובן עטר "נכשלנו בצורה טוטאלית בכל הרכש שהבאנו השנה", אמר כץ בשיחה עם וואלה! ספורט. "המצב לא סימפטי בכלל. אנחנו סופגים שערים שאסור לקבוצת כדורגל לספוג וברור לי שאנחנו חייבים להתחזק משמעותית בינואר אם אנחנו רוצים לשרוד בליגת העל. אנחנו בהחלט נעשה כך". הבעלים התייחס גם למשחק עצמו ואמר: "חוליית ההגנה שיחקה בצורה נוראית, המצב לא טוב בכלל ואנחנו חייבים לעלות מכאן".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
"אנחנו סופגים שערים שאסור לקבוצת כדורגל לספוג". יואב כץ/ברני ארדוב

בקבוצה אכן קיימת ביקורת רצינית על בניית הסגל, בעיקר על השחקנים הזרים שעטר הביא, וכן על הרכש הישראלי "שיחררו את עמיר נוסבאום כדי להביא את מהראן אבו ריא שבכלל לא שיחק", אמר גורם במועדון. "ואחר כך הביאו שחקנים שבשנה שעברה כמעט וירדו ליגה או ירדו ליגה. אז איך מצפים שלא נהיה קבוצת תחתית?".

גם בקרב השחקנים קיימת כאמור תחושה קשה. "צריך להודות שנכון לעכשיו אנחנו הקבוצה החלשה בליגת העל", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "מתחילת העונה אנחנו לא נראים טוב בכלל. המזל שלנו שהליגה צפופה מאוד ואף אחת מהקבוצות לא ברחה לנו. נהיה חייבים להשתפר דרסטית אם אנחנו רוצים להישאר בליגה".

הלחץ הזה של שחקני ואנשי חיפה נתן אותותיו כבר במחצית המשחק אתמול כאשר בין טאדאס קיאנסקאס לבין גל כהן נרשם ויכוח קולני בחדר ההלבשה, כשהשניים הטיחו האשמות אחד בשני על התפקוד של ההגנה באחד מהשערים שספגה הקבוצה. השחקנים ציינו שהעניין הורגע במהרה ולא גלש לפסים מכוערים, אך בהחלט נראה שהלחץ מביא למתיחות גם בין השחקנים עצמם.

בינתיים בצד המינהלתי בקבוצה ממשיכים בהכנות לדרבי שייערך בראשון הבא. בחיפה מבינים שהרוב ביציעים יהיה של אוהדי מכבי חיפה, וכץ כבר החליט על מחיר אחיד של חמישים שקלים אך עם זאת מקווים שלפחות כ-7,000 אוהדים אדומים יגיעו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully