וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "צריכים להבין מה קרה כאן". בכר: "כולם פה גיבורים"

מאמן מכבי חיפה לאחר ההפסד לקרית שמונה: "לא מדבר על משבר, אנחנו במקום השישי". סטנוייביץ' ינסה להביא שחקנים מפרטיזן? בכר: "באנו מוכנים ועשינו ניצחון גדול על קבוצה במומנטום"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניב פוקס

עירוני קרית שמונה עצרה הערב (שבת) את ההתאוששות של מכבי חיפה, כשניצחה אותה 1:3 לעיני כ-28 אלף צופים באצטדיון החדש בחיפה. המוליכה נותרה בלתי מנוצחת אחרי 12 מחזורים בזכות צמד של רוג'רס קולה (19 ו-90) ושער של אופיר מזרחי (24) כשהמחליף עידן ורד רק צימק (77) עבור הירוקים שרשמו הפסד שני העונה בבית ושביעי במסגרת ליגת העל.

במכבי חיפה ממשיכים לעבוד לקראת חלון ההעברות בינואר. במועדון טוענים כי אף שחקן אינו סגור, וההחלטות יתקבלו רק לקראת סוף דצמבר. שני שחקנים שעשויים לעזוב את פרטיזן וכבר מוכרים לסטנוייביץ' הם הקשר ניקולה דרינצ'יץ', שהיה מועמד לקבוצה בקיץ, וכן הבלם ואצ'יסלב סטנקוביץ' ששיחק אצלו. "דרינצ'יץ' תמיד מועמד, אבל זה תלוי בעלויות", אמרו בחיפה. לגבי סטנקוביץ' בן ה-27, בסרביה אף מעריכים כי השחקן יעזוב בינואר.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לא מבין מה קרה במחצית הראשונה. אלכסנדר סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

אלכסנדר סטנוייביץ', מאמנה הסרבי של מכבי חיפה, הודה: "ניסינו הכול במחצית השנייה, הייתה אנרגיה יותר טובה, אבל בסוף לא הצלחנו לנצח וצריך לברך את קרית שמונה. במחצית הראשונה התחלנו לא טוב, אני לא יודע למה, ואחרי 0:2 קרית שמונה שיחקה בלי לחץ והגיעה להרבה הזדמנויות. אני לא מדבר על משבר, אנחנו במקום השישי, לא היה לנו יום מנוחה ונראה מה עושים. הדרבי בשבוע הבא חשוב לכולם, ואנחנו צריכים להתאושש ולהבין מה קרה לנו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שלם עם הסגל שלו ורוצה לסיים ראשון את הסיבוב. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

מנגד, המאמן המנצח ברק בכר אמר: "באנו מאוד מוכנים, זה היה כביכול הרכב התקפי, אבל כשכולם עומדים כמו שצריך אז אנחנו גם עושים הגנה. בחצי השני נסוגנו לאחור, הקהל הזה זה משהו מדהים - גדלתי פה כאוהד ירוק, ולעמוד מול 30 אלף איש זה העביר לי צמרמורת. היה לנו מאוד קשה, היו דקות שהשוויון היה באוויר, אבל עשינו ניצחון גדול נגד קבוצה במומנטום. כולם פה גיבורים. מכבי תל אביב עדיין פייבוריטים לדעתי, אבל לא נוותר, המטרה כרגע היא לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון, ואם נעשה את זה נחשוב קצת יותר למעלה. חיזוק? יש לי אחלה קבוצה, אחלה סגל, כרגע אנחנו לא בודקים לצרף, לא בודקים לשחרר, כרגע זה הסגל. אני מאוד שלם איתו".

תנועה חכמה שהובילה לשער השני. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully