וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם טוקיו: שגיא מוקי הפסיד בקרב על מדליית הארד

6.12.2014 / 8:09

הג'ודוקא המדורג שלישי בעולם (73 ק"ג) נכנע למיקלוס אונגברי ההונגרי בווזארי וסיים במקום החמישי אחרי שהשיג שלושה ניצחונות ושני הפסדים. ליאור וילדיקן הפסידה בסיבוב הראשון ליריבה מתקרית הטלפון הנייד

שגיא מוקי, ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
ממשיך לצבור נקודות חשובות. שגיא מוקי/יוסי ציפקיס

תחרות הגרנד סלאם טוקיו נמשכה היום (שבת) ואחרי הזכייה במדליית הכסף של גולן פולק, שגיא מוקי (73 ק"ג) פספס הזדמנות לזכות במדליית הארד וסיים במקום החמישי בתחרות. מוקי, שמדורג שלישי בעולם, פתח את יום התחרויות עם ניצחון על סרבאר שומורודוב האוזבקי ובהמשך הכניע גם את אנתוני זינג הגרמני אחרי שהשיג מולו יוקו.

דווקא בקרב רבע הגמר מוקי הפסיד באיפון להירויוקו אקימוטו היפני שהשיג נגדו איפון בקרב שבו ספג הישראלי שלושה עונשים, וההפסד הזה שלח אותו להיאבק על מדליה דרך בית הניחומים. תחילה ניצח מוקי באיפון את יוקי נישיאמה המקומי באיפון שהגיע בשלהי הקרב, ובהמשך הוא הפסיד בווזארי בקרב על מדליית הארד להונגרי מיקלוס אונגברי.

מי שרשמה אכזבה היא ליאור וילדיקן (70 ק"ג) שנכנעה כבר בקרב הראשון שלה בתחרות לסוזנדרה דידריך הגרמניה, אותה היא פגשה בשבוע שעבר בדרך למדליית הארד וניצחה אותה לאחר שמכשיר הנייד של הגרמניה נפל על המזרן ופסל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully