וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בחצי מרתון: אמרה וטקה זכו

5.12.2014 / 15:38

אמרה גבר בתשע שניות על חברו לאגודת אתלטי אורן השרון, דמקה טשאלה ועצר את השעון על 1:07:37 שעה. אצל הנשים, טקה סיימה שנייה אחרי הרוסיה קושנירנקו וזכתה בתואר הלאומי

האצנים גירמה אמרה, אזאוונט טקה. טיבור יגר,
הזוכים המאושרים/טיבור יגר

אליפות ישראל בחצי מרתון שנערכה היום (שישי) בעמק המעיינות הסתיימה עם זכייתם של גירמה אמרה מאתלטי אורן השרון ואזאוונט טקה ממכבי תל אביב בתחרות שבה נטלו חלק כ-3,600 רצים.

בקרב הגברים התנהל מאבק מרתק בין אמרה לחברו לאגודה דמקה טשאלה. השניים רצו זה לצידו של זה במהלך 20 הקילומטרים הראשונים עד אשר אמרה, סגן אלוף ישראל בחצי מרתון בארבע השנים האחרונות, הגביר קצב והותיר את חברו מאחור. האתלט בן ה-26 השיג, לראשונה בחייו, את התואר בחצי מרתון בתוצאה 1:07:37 שעה. תשע שניות אחריו חצה טשאלה את קו הגמר. מארו טפרי ממכבי תל אביב זכה בארד עם 1:08:20 שעה.

בין הנשים, אזאוונט טקה שסיימה שנייה הייתה הישראלית הראשונה לחצות את קו הגמר בתוצאה 1:21:41 שעה וזכתה בתואר השישי שלה לעונה זו. בנוסף, שיפרה טקה את שיאה והעמידה את עצמה במקום ה-11 בכל הזמנים. ראשונה לחצות את קו הגמר הייתה אנסטסיה קושנירנקו מרוסיה הרשומה במועדון איילות. האורחת בת ה-25 שקבעה 1:20:07 שעה עלתה על הפודיום וזכתה במדליית הזהב, אולם לא זכתה בתואר הלאומי. ריקי סלם, שהייתה בעבר אלופת ישראל בחצי מרתון ובמרתון, זכתה בכסף עם 1:22:49 שעה. אירנה קונובלוב מא.ס. רמת השרון זכתה בארד עם 1:23:50 שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully