וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריצה לפלייאוף נמשכת: דאלאס ניצחה בשיקגו

5.12.2014 / 8:22

הקאובויס הבטיחו עונה חיובית ראשונה מאז 2009 בזכות 179 יארד על הקרקע של דמרקו מארי הנהדר וריצת 0:28 בתוך 13 דקות בין הרבע השני לשלישי

דמרקו מארי דאלאס קאובויס. Nam Y. Huh, AP
בלתי עציר. מארי/AP, Nam Y. Huh

שיקגו (8:5) - דאלאס (4:9) 41:28

אחרי התבוסה בערב חג ההודיה מול פילדלפיה ורגע לפני הביקור המכריע שלה בעיר האחווה, דאלאס ידעה שהיא חייבת להשיג את הניצחון בשיקגו, מול יריבה חלשה ממנה. זה בדיוק מה שקרה, בעיקר בזכות תצוגה התקפית נהדרת בכיכובם של דמרקו מארי וטוני רומו. הקאובויס הבטיחו עונה חיובית ראשונה מאז 2009 והם יכולים להתפנות לקרב על ה-NFC מזרח והמקום בפלייאוף.

הרבע הראשון היה נטול נקודות, אבל את השני פתח מארי עם הטאצ'דאון הראשון במשחק. ג'יי קאטלר עוד ענה ומצא באנדזון את מרטלוס בנט, אבל במהלך הדרייב המשווה שיקגו איבדה את ברנדון מארשל שנפגע בצלעות ובלעדיו, לא ממש היה לה מה להציע מול השיטפון שהגיע מהצד השני.

קול ביזלי תפס טאצ'דאון שמונה שניות למחצית ועוד אחד שתיים וחצי דקות במחצית השנייה. גם גאווין אסקובר קלט כדור באנדזון ולקראת סיום הרבע השלישי ג'וזף רנדל רץ 17 יארד פנימה ובסך הכול, 28 נקודות רצופות של הקאובויס ב-13 דקות שסגרו עניין.

הברס עוד ניסו להתקרב. אלשון ג'פרי תפס כדור באנדזון במהלך הראשון של הרבע האחרון, מאט פורטה נכנס מיארד בהמשך, שיקגו השתלטה על האונסייד קיק וקאטלר השיג טאצ'דאון משלו בריצה לעשרה יארד, כדי להוריד למינוס 10, 38:28, 6:09 לסיום. האונסייד קיק הבא כר לא צלח, ההגנה של דאלאס התעוררה וחטפה את קאטלר ברד-זון דקה וחצי לסיום ושם זה נגמר.

רומו מסר 205 יארד מדויקים (21 מ-26), שלושה טאצ'דאונים ואפס איבודים. מארי שעט ל-179 יארד ותפס 49 בלא פחות מתשע תפיסות. דז בריאנט קלט עוד 82 יארד. קאטלר סיים עם 341, צמד ואיבוד. ג'פרי תפס ל-95 יארד, פורטה רץ ל-26 עלובים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully