וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נושמת לרווחה: "שיירדו מקורצקי, הורגים אותו לא בצדק"

5.12.2014 / 8:07

שחקני בית"ר שמחו מהניצחון על הפועל פתח תקוה, שהוריד את מפלס הלחץ ונתן שקט למאמן. קורצקי משבח את קוראץ': "עשו לו עוול, צריך להרים אותו במקום לבקר". אלבין ונקויי מפטרולול הוצעו

one

אנחת רווחה שוחררה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק הניצחון אמש (חמישי) 1:3 על הפועל פתח תקוה. או כמו שהסביר זאת אחד השחקנים: "תראה איזה שקט יש, אתה מדמיין מה היה קורה אם היינו מפסידים? עכשיו באים למכבי תל אביב עם כל הכוח, מאמינים בעצמנו ולא חוששים".

שלושת הימים בין ההפסד למכבי פתח תקוה לניצחון על הפועל היו מורטי עצבים עבור בית"ר ירושלים. לא במקרה אלי טביב הגיע לאימון לשוחח עם השחקנים והקדים את המשכורות. עם כל האמון שנותן טביב לקורצקי, הוא ידע היטב שהפסד במשחק הזה יכול להוביל לסחרור שלא ניתן יהיה לעצור אותו. גם השחקנים הבינו את זה ובסיום המשחק אמרו: "לפחות יירדו קצת עכשיו ממנחם, הורגים אותו שלא בצדק. אנחנו קבוצה טובה אבל גם צריך שהציפיות יהיו בהתאם. אין לנו כאן ערן זהבי, ורמוט או דמארי. יש שחקנים טובים שעוברים כאן תהליך".

ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) עם מנחם קורצקי. ברני ארדוב
נתנו לקורצקי גלולת הרגעה. המאמן חוגג עם השחקנים/ברני ארדוב

המאמן מנחם קורצקי הרגיש בדיוק כמו השחקנים וכשנשאל בסיום על מכבי תל אביב לקח אויר, חייך ואמר: "תנו לנו טיפה ליהנות מהרגע הזה. אנחנו אחרי ניצחון ולחץ גדול מאוד. לא חושבים על מכבי. ננוח היום ונחשוב על זה מחר. סטטיסטיקה טובה נגד הגדולות? מכבי מחוץ לסטטיסטיקה, היא באמת קנה מידה אחר".

לאחר מכן קורצקי התייחס לז'רקו קוראץ', שכבש את השלישי ואמר: "אני מאוד מאמין בשחקנים ובקבוצה. עושים לקוראץ' עוול. הוא שחקן מצויין שיביא את המספרים שלו. אנחנו לא צריכים לבוא ולהשתתף בביקורות עליו אלא להרים אותו ולעודד אותו במצב הזה. הקהל רוצה קבוצה אטרקטיבית, קבוצה שתבוא ותשטוף את המגרש בטדי. בית"ר מועדון ענק. הקבוצה עדיין לא ברמה של המועדון, זה מה שאנחנו רוצים להיות".

מאמן בית"ר ריאלי לקראת חלון ההעברות: "ינואר? כסף גדול לא יהיה כאן. אני לא כל כך בטוח שרכש בינואר יציל את בית"ר. אפשר לחזק אבל הסגל הנוכחי הוא זה שיצטרך להרים את הקבוצה ולהביא אותה למקום שאליו אנחנו מכוונים, חד משמעית".

החלוץ איציק כהן הוסיף: "אחרי מכבי פתח תקוה וההפסד השלישי ברציפות נוצר לחץ גדול. היה לנו מזל שהייתה לנו הזדמנות לתקן תוך שלושה ימים ובאנו נחושים לשנות את כל האווירה. הביאו לכאן הרבה שחקנים התקפה וכשהרגשתי שלא בונים עליי רציתי להשתחרר ולקבל דקות משחק. בסופו של דבר אני שמח שנשארתי ונלחמתי על המקום שלי".

כהן הוסיף על הרגעת הרוחות השבוע ולקראת מכבי תל אביב: "אלי עשה לנו שיחה, חיזק אותנו, הקדים משכורות ועשה הכל כדי שנרגיש יותר טוב. יום שני? משחק קשה מאוד, אולי הכי קשה בליגה אבל אני סומך על כולם כאן, אנחנו חבורה של גברים שלא מוותרים ואני מאמין שנוכל לעשות תוצאה טובה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
"הכי קל לבקר את הזרים". קוראץ' חוגג/ברני ארדוב

ססאר ארסו ואלי דסה ספגו אתמול כרטיס צהוב חמישי וייעדרו ממשחקה הביתי של בית"ר נגד הפועל רעננה. מדובר במשחק רדיוס אותו תארח בית"ר במושבה. תומר ירוחם וטל כחילה עשויים לקבל דקות כתוצאה מהיעדרות השניים. לבית"ר הוצעו שני שחקני התקפה מפטרולול פלוישט, חואן אלבין ופטריק נקויי. אלבין הוא הבכיר מבין השניים ובית"ר כבר ניסתה לצרפו בקיץ האחרון אך מחירו היה גבוה.

בבית"ר העירו לססאר ארסו על המרפק שנתן לאחד משחקני מכבי פתח תקוה והבהירו לו כי בסיטואציה אחרת יכול היה לקבל כרטיס אדום. ז'רקו קוראץ' נראה מחויך בסיום ואף נשמע אומר לשחקנים: "רק שייתנו לי גב ויאמינו לי, אני יכול לתרום הרבה לקבוצה הזאת. אני רק רוצה שקט וביטחון, בחודש האחרון הכל הלך הפוך והכי קל לבוא בטענות לזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully