וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין קיצ'ן: "הגב עדיין צמוד לקיר, אבל נמשיך להילחם"

4.12.2014 / 10:07

שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר הניצחון על פרטיזן בלגרד: "הצגנו הגנה אגרסיבית, זה לא קרה במשחקים האחרונים. בגלל זה הם קלעו רק 64 נקודות. הרגיש טוב לנצח סוף כל סוף"

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
עדיין נותר סיכוי קלוש. קיצ'ן/מגד גוזני

הפועל ירושלים השיגה אמש (רביעי) את ניצחונה השני ביורוקאפ, 64:83 בחוץ על פרטיזן בלגרד. למרות הניצחון, שהיה השני בלבד של ירושלים במפעל העונה, לעומת שישה הפסדים, הקבוצה של דני פרנקו לא תלויה בעצמה במאבקי העלייה לשלב הבא. על מנת להעפיל, היא צריכה לנצח כעת פעמיים, את פלוישטי בעשר הפרש לפחות ואת ריטאס וילנה ולקוות שפלוישטי תפסיד גם לפרטיזן, שאיבדה סיכוי להעפיל. למרות שהסיכויים נמוכים, בירושלים ביקשו מהשחקנים "להילחם בכל משחק, כל עוד יש סיכוי".

יותם הלפרין סיכם את הניצחון: "זה היה משחק מצוין שלנו, בעיקר במחצית השנייה. אני שמח שאנחנו עדיין בתמונה. בשבוע הבא מצפה לנו שוב משחק על החיים ועל המוות. כל מי שנתן הפעם דקה או 30 על המגרש היה טוב, נתן את המקסימום וצריך להמשיך ככה".

דרווין קיצ'ן הוסיף: "הצגנו הגנה אגרסיבית יותר וזה הוביל לסלים קלים בצד השני. לכן פרטיזן קלעה רק 64 נקודות. הכול התחיל ונגמר במשחק ההגנה שלנו, אספקט שלא היה כל כך טוב במשחקים האחרונים. הרגיש טוב לנצח סוף כל סוף. נכון שהגב שלנו עדיין צמוד אל הקיר, אבל אנחנו נמשיך עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully