וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מינדאוגאס קאלונאס הושעה מכל פעילות עד להודעה חדשה

4.12.2014 / 9:39

הקשר הליטאי, שהלך הביתה לאחר שהוחלף במשחק מול רעננה ובנוסף, לא התייצב לאימון, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון. מקורביו מאמינים שהוא עשוי לעזוב את ישראל לפני שישוחרר רשמית

one

מינדאוגאס קאלונאס, קשרה הליטאי של הפועל חיפה, קיבל הודעה מהמועדון לפיה הוא מושעה מהאימונים ומכל פעילות של הקבוצה עד להודעה חדשה. קאלונאס נמצא בדרכו החוצה מהפועל חיפה, זאת לאחר שעבר עבירת משמעת נוספת, כאשר הלך הביתה מיד לאחר שהוחלף במשחק הניצחון שלשום (שלישי), 0:1 על הפועל רעננה ובנוסף, לא התייצב לאימון אתמול.

בחיפה החליטו להשעותו ומקורבים לשחקן אמרו שגם הוא מבין שהוא עומד להיפרד מהמועדון ושמהיכרותם עמו, הם לא יתפלאו אם ההודעה על ההשעייה תגרום לו לעזוב כבר עכשיו את ישראל, מבלי לחכות לשחרורו הרשמי. הבעלים יואב כץ אמר בהתייחסו לעתיד של הליטאי בקבוצה: "אני מבית הלל, אבל יש אנשים שהם מבית שמאי במועדון. צריך לקבל החלטה באמת איך נוהגים במקרה הזה ואני אקבל אותה בקרוב".

בחיפה מעודדים מכך שאושרי רואש, שעבר אתמול צילום בידו, אינו סובל משבר. בקבוצה חששו שהבלם שבר את ידו וייעדר תקופה ממושכת, אולם כעת הם נרגעו בגזרה הזו. הקבוצה תערוך היום אימון נוסף כהכנה למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע ובחיפה מקווים לייצר מומנטום חיובי ולמרות היריבה הקשה, לחבר העונה בפעם הראשונה שני ניצחונות רצופים.

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
כץ יקבל החלטה בקרוב. קאלונאס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully