וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל חוזר לעניינים: "נדיר ששחקן כדורסל כשיר במאת האחוזים"

4.12.2014 / 9:27

מכבי תל אביב מחכה לאלבה ברלין ביורוליג (21:05, שידור חי בוואלה! ספורט) והאמריקאי מתאושש מהפציעה. בינתיים, הוא בטוח: "מרקיז היינס הולך להתפוצץ. הוא עובד קשה לאחרונה"

בריאן רנדל, מכבי תל אביב. מגד גוזני
חוזר לעניינים. רנדל/מגד גוזני

כשהיא במאזן 3:4 בלבד ביורוליג ואחרי התבוסה הביתית מול צסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי, 21:05, שידור חי בוואלה! ספורט) את אלבה ברלין הגרמנית, במטרה להשיג ניצחון שיקרב אותה לטופ 16. הצהובים הפסידו למעשה את שני משחקי הבית האחרונים שלהם ביורוליג, מול צדביטה וצסק"א ורוצים לשפר כעת את הרושם מול יריבה נגדה השיגו ניצחון חוץ יפה מאוד בסיבוב הראשון.

המאמן גיא גודס אמר לשחקנים בתדרוכים האחרונים לקראת ההתמודדות כי ברלין משחקת בצורה אגרסיבית: "צריך להציג קשיחות מהדקה הראשונה מולם". אלכס מאריץ' ערך אימון ויהיה כשיר למשחק וכמוהו גם בריאן רנדל, שהתייחס למצבו הפיזי: "כיף לחזור אחרי שבועיים של העדרות, שהייתה קשה עבורי. המצב שלי משתפר, אני עדיין לא כשיר במאה אחוז, אבל זה די נדיר ששחקן כדורסל תמיד כשיר לחלוטין. כרגע אני בדרך למעלה". על ההפסד לצסק"א אמר רנדל: "המשחק האחרון הוא נחלת העבר. כולם מבינים שהמשחק הערב הוא בעל חשיבות מיוחדת וכך גם נתייחס אליו. נבוא ונילחם".

רנדל החמיא למרקיז היינס, שחווה תקופה לא קלה: "הוא עובד קשה לאחרונה. זה לא שהוא לא עבד קשה עד עכשיו, אבל בשבועיים האחרונים הוא עורך אימוני קליעה בבוקר. גם לפני האימון הקבוצתי הוא עובד על הקליעה וגם אחרי הוא נשאר וממשיך לעבוד על שליטה בכדור. כרגע הוא נמצא בסיטואציה בה מבקרים אותו לא מעט, אבל הוא ממשיך לעבוד ועושה מה שצריך. היו כמה משחקים העונה בהם הוא עלה מהספסל וקלע כמה קליעות גדולות, ביצע עצירות בהגנה. תמיד קשה להיות בסיטואציה בה אתה מגיע לקבוצה חדשה, שיש ממנה ציפיות גבוהות. הוא שחקן טוב ואני באופן אישי לא יכול לבקש ממנו לעשות יותר, כי הוא הולך להתפוצץ וכאשר זה יקרה, זה יהיה מפחיד עבור כולם".

הצהובים ממשיכים להמתין לתשובתו של גל מקל ומעוניינים מאוד לצרפו, בעוד הרכז ממשיך לנסות למצוא קבוצה ב-NBA העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully