וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות בקרית שמונה: משה אבוטבול יהיה בסגל מול מכבי חיפה

4.12.2014 / 9:10

אחרי עשרה חודשי היעדרות, הקשר ישוב לסגל ויישב על הספסל מול הירוקים, גם עדן שמיר מתחיל לשוב לפעילות בהדרגה. גל מאיו נותח, ייעדר תקופה ממושכת

one

אחרי עשרה חודשים בהם נעדר מפעילות, משה אבוטבול, קשרה האחורי של עירוני קרית שמונה, ישוב לסגל הקבוצה במשחק מול מכבי חיפה בשבת הקרובה. אבוטבול, שהגיע בתחילת העונה שעברה לקרית שמונה מעירוני רמת השרון, היה אחד מהשחקנים היותר טובים של הקבוצה בתקופה בה שיחק והיה בשיא כושרו, אלא שאז פציעה ברצועה הצולבת השביתה אותו לתקופה של עשרה חודשים. כעת אבוטבול שוב נראה טוב באימונים, אליהם חזר לפני כחודש, ובשבת יחזור לסגל על חשבונו של עאהד עזאם הפצוע. בשלב הראשון נראה שאבוטבול יפתח על הספסל, ואולי יקבל דקות במהלך המשחק.

משה אבוטבול שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חבר אתה חסר. אבוטבול/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף שחזר לפעילות הוא הקשר הצעיר עדן שמיר, שנעדר כארבעה חודשים. שמיר חזר בשבת האחרונה לפעילות כששיחק מחצית עם קבוצת הנוער של המועדון, וכעת בהדרגה הוא ישוב לפעילות. המטרה היא שהשחקן הצעיר יחזור בסופו של דבר לסגל הקבוצה הבוגרת.

בניגוד לשניים, מי שייעדר תקופה של כמה חודשים הוא הבלם גל מאיו, שעבר ניתוח ברגלו. מאיו מתהלך כעת עם קביים וצפוי לעבור שיקום של כמה חודשים ורק לאחריהם יחזור. בקרית שמונה עדיין לא החליטו אם לצרף בלם רביעי לסגל בשל הפציעה של הבלם הצעיר שהגיע בתחילת העונה לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully