וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אנשים רואים איך הקבוצה נראית עם יוסי בניון, ובלעדיו"

4.12.2014 / 17:34

הירוקים ממשיכים בכושר הטוב מאז שהקפטן חזר. עמאשה, שחגג עם שלושער ועלה ל-12 שערים מול נתניה בקריירה, זכה למחמאות מבוקולי ("הוא מדהים") וסטנוייביץ'. מויאל יחמיץ את המשחק נגד קרית שמונה

one

עד לאחרונה דיברו במכבי חיפה על עתידו של אלכסנדר סטנוייביץ'. המאמן שקל להתפטר, אבל קיבל גיבוי מהנשיא יעקב שחר ונותר בתפקידו. שבועיים חלפו, מכבי חיפה כבר במקום הרביעי אחרי ה-0:4 המוחץ אתמול (רביעי) על מכבי נתניה והיא יכולה לחשוב על יציאה מהמשבר ועל הצמרת.

הניצחון אתמול חיזק עוד יותר את מעמדו של המאמן במועדון, אבל גם גרם לו ללא מעט כאבי ראש. "פתאום צוצאליץ' טוב, יש תחרות על עמדת הקשר האחורי. שחקני ההתקפה התחילו לבשל ולהבקיע. לא בטוח שיהיה שחרור מסיבי של שחקנים בינואר", אמר גורם בקבוצה. סטנוייביץ' עדיין שוקל ברצינות להחליף את צוצאליץ', אבל רוצה למצוא קודם תחליף ראוי.

ויאם עמאשה, שחגג אתמול עם שלושער גדול, לא עוזב בשלב זה את הקבוצה בעוד הקשר מיצ'ל כן יעשה את דרכו החוצה. קובי מויאל, שהפגין יכולת טובה מאוד נגד הפועל תל אביב והיה כשיר למשחק אתמול למרות פציעה באזור גיד האכילס, הוחלף בשל פציעה אחרת, חבלה חזקה בעצם הבריח שנגרמה מנפילה כבר בדקה הראשונה. למרות שבבדיקה לא נמצאו ממצאים חריגים, מויאל עדיין סובל מכאבים ולכן יחמיץ את המשחק הקרוב נגד עירוני קרית שמונה.

עטאא ג'אבר שוב זכה לשבחים על יכולתו במשחק. "לפני שנה דיברו על היעדרות שיכולה לגמור לו את הקריירה, היום הוא אחד השחקנים הדומיננטיים בקבוצה", אמרו במועדון והוסיפו: "אפשר לומר מה שרוצים על הכושר של בניון, אבל אנשים רואים לבד איך הקבוצה נראית איתו ובלעדיו".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חיפה נראית הרבה יותר טוב איתו. בניון/ברני ארדוב

סטנוייביץ' קיבל אתמול המון עידוד מהקהל, צעיף במתנה וגם ניצחון בכורה ושערי שדה ראשונים העונה במשחק חוץ. "הוא עשה סוויץ' בשבועיים האחרונים. כולם קראו לפטר אותו, אבל שחר היה חזק. אולי בכל זאת הסבלנות משתלמת", אמרו במועדון.

גוסטבו בוקולי הסביר מה השינוי שעובר על הקבוצה: "אי אפשר היה להמשיך במצב שנוצר. השחקנים ידעו שלא משנה מי משחק, צריך לבוא ולתת הכול. זה השינוי הגדול בשני המחזורים האחרונים. כל אחד לוקח יותר אחריות ונותן הכול על המגרש. הרגשנו לא נעים בשבועות האחרונים ולא משנה מי המאמן. זה לא נעים למועדון, לא בגלל המאמן, אלא בשביל כל אחד בעצמו. היה חשוב לעשות שינוי. זה עדיין כלום, ממכבי חיפה מצפים להרבה יותר".

על המעמד שלו, שהשתנה בשבועיים האחרונים, אמר הקשר: "אני פה. כל עונה אני פה וזה הדבר הכי חשוב. אני יודע מה אני יכול לתת למועדון, גם הם יודעים. יש לי סבלנות להמתין להזדמנות שלי. כשאני מקבל הזדמנות, אני משחק עם ארבע ידיים וארבע רגליים".

איבוד הנקודות של חלק מקבוצות הצמרת הפך כעת את המשחק מול עירוני קרית שמונה למסקרן יותר. בוקולי נשאל האם חיפה מסוגלת להיצמד למובילות: "אנחנו לא חושבים רחוק מדי, אלא על המשחק הבא. זה משחק לא קל מול קבוצה שבמקום הראשון. צריך להמשיך בדרך שלנו והתוצאות יבואו".

עוד באותו נושא

סטנוייביץ': "יציאה מהמשבר? אחרי קרית שמונה נוכל לדבר"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים, גוסטבו בוקולי למעלה. ברני ארדוב
חיפה חושבת על המשחק הבא. וזהו. בוקולי/ברני ארדוב

"עמאשה מדהים", סיכם הברזילאי את התפוקה של החלוץ, שכבש שלושער ושבר שיא חדש: 12 שערים מול מכבי נתניה, יותר מכל שחקן פעיל אחר, "הוא חלוץ שבא לתת עבודה. הוא היה באמת מושלם. צריך לתת מילה טובה לקהל, הוא דוחף אותנו מתחילת העונה. אני בעונה ה-11 במועדון, הקהל העונה זה משהו בלתי רגיל".

בחיפה לא הופתעו אתמול מהיכולת של עמאשה, שכאמור אוהב לכבוש מאוד מול נתניה. לפני שנתיים הוא כבש בשני משחקים שונים מול הקבוצה מעיר היהלומים ועונה קודם לכן כבש רביעייה מולה במחזור הפתיחה, במשחק שנערך בקופסה. הוא מצא את הרשת גם בגומלין באותה עונה ובמשחק שקדם לרביעייה ההיא, באפריל 2011, סיים עם צמד. אתמול, פחות מחודש לאחר שעלו מחשבות לשחררו בינואר, החלוץ חיזק מאוד את מעמדו. "המאזן של ויאם מול נתניה פשוט בלתי נתפס", אמרו בחיפה. סטנוייביץ' אמר לוואלה! ספורט: "לא ידעתי שהוא כבש בכמויות כאלה מול מכבי נתניה, אבל עכשיו אני יודע. גם במשחק הבא מול מכבי נתניה, הוא יפתח בהרכב".

seperator

בחיפה הביעו כעס מסוים על ההתנהלות של נתניה, שלפני המשחק בחרה להקרין על מסך ענק קטעים ממשחקה מול הירוקים בעונת 1990/91. במשחק המפורסם ההוא, נתניה הביסה 0:5 את חיפה, במשחק הזכור בעיקר בגלל ההופעה של יגאל מנחם, שעזב במהלך ההתמודדות בעקבות רצונו להגיע לתפילה בערב שישי בבית הכנסת. מי שעמד בשער אז היה גיורא אנטמן, מאמן השוערים בהווה, שהוחלף לאחר המשחק בוויקטור צ'אנוב. "זה היה לא מכובד כלפי המועדון", אמר גורם בחיפה, "למכבי נתניה יש היסטוריה מפוארת, היה ראוי אם היו מקרינים משחק אחר". מנגד, בנתניה באו בטענות קשות לאנשי חיפה והתלוננו כי השחקנים הירוקים השתוללו בחדר ההלבשה וגרמו לבלגן גדול.

עדכו ראשון: 8:01

בווידאו: בוקולי בראיון ל-מכבי חיפה TV

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully