וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לשחקנים: "אני הגב שלכם, אפשר להצליח כמו קרית שמונה"

3.12.2014 / 16:33

הבעלים של בית"ר ירושלים הגיע לאימון הקבוצה וערך שיחה עם השחקנים בשל התקופה הרעה: "לא ישנתי כל הלילה, אבל אני סומך עליכם. אקדים את המשכורות החודש בלי קשר לתוצאה ביום חמישי"

one

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב הגיע היום (רביעי) לבית וגן ושוחח עם השחקנים בעקבות התקופה הקשה שעוברת על הקבוצה. טביב הבין כי המצב הנוכחי מחייב כי השחקנים ירגישו את הנוכחות שלו ועלה היום לבית וגן. מחר תשחק בית"ר בטדי נגד הפועל פתח תקוה לאחר לאחר שביום שני האחרון נוצחה הקבוצה 3:2 על ידי מכבי פתח תקוה במה שהיה להפסד שלישי ברציפות עבורה ומשחק חמישי ללא ניצחון. טביב יקדים לשחקנים את המשכורות, והם יקבלו אותן כבר מחר, שלושה שבועות לפני התאריך בו הם מקבלים את המשכורות בדרך כלל.

"לא ישנתי כל הלילה, גם לי לא פשוט אבל חשוב לי שתדעו
שאני סומך עליכם ואוהב אתכם", אמר טביב לשחקנים. "תשחקו ביחד, בסבלנות, לא צריך שכל אחד ינסה להציל את המולדת לבד, הסוד של הקבוצה הזו זה הביחד. אתם שחקנים מצויינים. יש כאן מרקם חברתי מצוין, אין דברים כאלה בארץ. יש כאן שחקנים מצויינים, לראייה? כל קבוצה כמעט שמגיעה לשחק מולכם, מסתגרת ומשחקת בונקר, זה מעיד על הרתיעה מכם, על היכולת שלכם, לכן אני אומר - סבלנות תביא את התוצאות. הרבה היו מוכנים לשלם ולהחליף אתכם כדי ללבוש את החולצה של בית"ר".

"מי שמרגיש שעמוס לו, שיפנה לצוות ויבקש לצאת אם הוא חושב על הקבוצה, לא יקרה כלום, זה בסדר", הוסיף טביב. "סיפור ההצלחה של קריית שמונה יכול בקלות להיות גם כאן לנוכח החומר האנושי והמקצועי הקיים. אל תתייחסו ללחץ התקשורתי, התקשורת יכולה להרים אתכם לגבהים ואחרי הפסד או שניים מיד לקטול, אני הגב שלכם, הרי שניים-שלושה ניצחונות יכולים להחזיר אותנו לצמרת. יש לנו מאמן מצוין, עבדתי עם המון מאמנים ואני אומר לכם באחריות, מני הוא מהדרג הגבוהה ביותר, בשורה הראשונה של המאמנים שעבדו תחתי. אני מודע ללחץ מהקהל, תתעלמו מזה, זה חלק מהמשחק, אם תעלו יחד וכך תשחקו, התוצאות יגיעו. אני אקדים לכם את המשכורות החודש ללא קשר לתוצאה מחר, כהבעת אמון שלי בכם".

שחקנים בקבוצה אמרו לאחר האימון: "זה היה חזק ומפתיע. טביב עם כל הכח שלו פתאום מדבר עם רגש וכואב לו כל כך על כל המצב. כשבעלים של קבוצה אומר שהוא לא ישן בלילה זה נכנס ללב של כולם. כולנו יחידה אחת, היו יומיים קשים לשחקנים, לאוהדים, לצוות המקצועי, כולנו מבינים שצריך לירוק דם על המגרש כדי לצאת עם שלוש נקודות, לא משנה מה יהיה".

בעלים בית"ר ירושלים, אלי טביב. טל לוי
נותן גב לשחקנים. אלי טביב/טל לוי

בנושא המקצועי ערכה הקבוצה היום את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן מנחם קורצקי יחליט רק מחר על ההרכב, אך נראה כי צפוי רק שינוי אחד בהרכב והוא שיבוצו של דני פרדה על חשבונו של עומר נחמני הפצוע. ישנה התלבטות בין לידור כהן לז'רקו קוראץ', אך נראה כי הקבוצה תעלה עם אותו הרכב שפתח נגד מכבי פתח תקוה פרט לפרדה.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "מקווים מאוד שהקהל יהיה איתנו. זה לא היה פשוט שהם יצאו נגדנו ונגד המאמן, אבל הם סובלים חודש ואפשר להבין אותם. היינו צריכים לעשות יותר וכבר מחר אנחנו חייבים לעצור את זה ולתקן. אם ננצח, נבוא בהרגשה אחרת לסמי עופר נגד מכבי וגם אלפים ילוו אותנו. אם לא ננצח? שחור בעיניים".

אתמול אמר מנחם קורצקי לשחקנים: "אני מבין שהמצב לא פשוט, אבל אנחנו חייבים להיות חזקים ולהתמודד איתו. אני מאמין בכם מאוד והעובדה שאתם מחזקים נותנת לי את הביטחון שנצא כולנו מהמצב הזה. כל עוד אתם מאחוריי אני כאן ומאמין ב-100% שאנחנו נצא מהמשבר ונוכיח לכולם מה אנחנו שווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully