וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ארבעה משחקים בסוף השבוע הקרוב

3.12.2014 / 14:29

רמת השרון מארחת את יהודה רבלס החזקים (חמישי, 20:00), ירושלים קינגס את האלופה תל אביב פיונירס (חמישי, 20:30), פתח תקוה פוגשת את באר שבע (שישי, 10:00) והסילברבקס, אחרי הניצחון ההיסטורי, מחכים לליונס (שבת, 20:00)

מורדי יהודה רבלס. מגד גוזני
למורדי יהודה מחכה משחק מוקש/מגד גוזני

מחזור גדוש יעבור על ליגת הפוטבול הישראלית בסוף השבוע הקרוב, עם ארבעה משחקים שונים ברחבי הארץ.

המחזור ייצא לדרך ביום חמישי, כאשר בשעה 20:00 תארח רמת השרון האמרס את יהודה רבלס. האורחים נראים מצוין ומגיעים לאחר שגברו על שתי פיינליסטיות העונה שעברה, הפיונירס והליונס. ההאמרס מנסים להתאושש מההפסד המפתיע לחיפה בשבוע שעבר וינסו לעצור את משחק המסירות של היריבה ולפתח משחק מסירה טוב יותר משלהם. מן העבר השני, הרבלס צפויים לתת דגש על משחק הריצה.

עוד ביום חמישי, בשעה 20:30 באצטדיון קראפט בירושלים, הקינגס יארחו את האלופה תל אביב פיונירס, שמקבלת חיזוק עם חזרתם של רוני מוסקונה, דניאל בן-צבי וקמרון סימונדס, אבל צריכה לעבוד על הכימיה הקבוצתית, בעיקר בהתקפה. הקינגס, שהובסו על ידי הסילברבקס לפני שבוע, ינסו לשפר את הרושם.

בשישי (10:00), במגרש האימונים שליד אצטדיון המושבה בפתח תקוה, הטרופרס מחכים לבאר שבע בלאק סווארם. הקבוצה מאם המושבות מחפשת ניצחון בכורה העונה והמשחק הזה חשוב מאוד במאבק על הפלייאוף. שתי ההגנות נמצאות בכושר טוב והשאלה היא האם לאורחים יש מספיק כוח ויכולת התקפית על מנת לנצח בפתח תקוה.

המחזור יינעל במוצאי שבת, כאשר במגרש בשדרות רפאל סוויסה במזכרת בתיה תתמודדנה בשעה 20:00 המארחת, מזכרת בתיה סילברבקס מול ירושלים ליונס. המארחים סופסוף השיגו ניצחון ראשון בתולדותיהם, בעיקר משחק ריצה מצוין מול הקינגס. כעת הם ייפגשו את הקבוצה השנייה מירושלים, שתצטרך להציג קו הגנה משופר ותנסה להתאושש מהתבוסה לרבלס בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully