וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר סטויקוביץ': "הפער מקרית שמונה לא משקף את מאזן הכוחות"

3.12.2014 / 13:43

שוער מכבי חיפה התייחס למצב הקבוצה בראיון שנערך עימו בארצו, והסביר: "סטנוייביץ' הגיש התפטרות וסורב. זה מראה כמה מכבדים את המחויבות והידע שלו. הביטחון העצמי שלנו נעלם אחרי ההפסד למכבי תל אביב"

one

עוד לפני המשחק של מכבי חיפה הערב נגד מכבי נתניה (רביעי, 19:15, ספורט 1 ו-1HD) , השוער ולדימיר סטויקוביץ' דיבר בתקשורת בארצו על המצב של מכבי חיפה. "כל הבעיות שלנו החלו אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב. זה היה משחק כל כך מוזר", אמר השוער הסרבי. "אחרי 20 דקות כבר היה יכול להיות 0:6 לנו. פגענו במשקוף ואז פתאום הגיע כרטיס אדום. הם הובילו, אנחנו השווינו, אבל הפסדנו 3:1. הביטחון העצמי שלנו נעלם. הפכנו לאויבים הגדולים של עצמנו. זה לא יקרה שוב, אני אופטימי ומאמין".

השוער המשיך והתייחס להחלטות של אלכסנדר סטנוייביץ' לעזוב, ואמר: "לסטנוייביץ' יש תמיכה מלאה. הוא הגיש את ההתפטרות שלו, אבל הבוס ביקש שיישאר. זה מראה כמה מכבדים את העבודה הקשה שהוא עושה, את המחויבות והידע שלו". לקראת המשחק הערב הוא אמר: "אני מאמין שננצח בנתניה ואז יש לנו משחק ביתי מול קרית שמונה בשבת. נכון לעכשיו אנחנו רחוקים מהם 12 נקודות, אבל זה לא מייצג את מאזן הכוחות האמיתי בין הקבוצות. אני מכבד את קרית שמונה".

שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
"אני מאמין שננצח את מכבי חיפה". ולדימיר סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק הערב, סטנוייביץ' הזהיר את השחקנים שלו ממעידה במשחק הזה, והסביר כי הפסד בנתניה ישכיח את הניצחון על הפועל תל אביב. "לא לקחנו אף נקודה במשחק חוץ, חשוב מאוד ששחקנים יעלו לדשא מחר כמו שעלינו למשחק נגד הפועל תל אביב. אם נעלה עם טירוף מהרגע הראשון, אף קבוצה לא תעצור אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully