וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שתקף את ערן זהבי שוחרר למעצר בית תחת פיקוח

3.12.2014 / 12:38

אלרואי "פואד" ידעי שוחרר לביתו בבת ים, אבל במשך חצי שנה יימצא תחת פיקוח של מקורביו 24 שעות ביממה. שופט בית משפט השלום: "שירות המבחן ראה בהתנהלות הנאשם בעלת פוטנציאל של מסוכנות, אולם המפקחים נותנים מענה הולם"

הארכת מעצרו של אוהד הפועל תל אביב אלרואי ידעי פואד שתקף את ערן זהבי. קובי אליהו
עדיין נחשב למסוכן. ידעי/קובי אליהו

אלרואי "פואד" ידעי, האוהד שפרץ במהלך הדרבי התל אביבי למגרש ותקף את ערן זהבי, שוחרר היום (רביעי) לביתו לאחר תקופת מעצר ממושכת מאז משחק הדרבי. ידעי שוחרר בתנאים מגבילים וישהה כעת במעצר בית מלא בפיקוח של ערבים. עו"ד נורית פרחי, שמייצגת את המדינה, סירבה לשחרור למעצר בית, וטענה כי "גם שירות המבחן מתרשם מנאשם מסוכן שגם היום נשקפת ממנו סכנה. שירות המבחן מביע סקפטיות בעצמו לגבי החלופה וממליץ לא לשחררו לאותה חלופה. ניתן ללמוד מאותה מסכת עובדות על מסוכנות הנאשם לאחר עשרה ימים לאחר אותו מעצר בית, פרק עול בצורה שכזו. הנאשם גם היום חווה עצמו כקורבן של הסיטואציה".

מנגד, פרקליטיו של ידעי, חיים יצחקי ואסף אלויה ביקשו לאמץ את התסקיר שהמליץ על שחרור למעצר בית תחת פיקוח. סגן נשיאת בית משפט השלום בתל אביב, בני שגיא, הורה לפני כחודש לשחרר את ידעי למעצר בית, אך בית המשפט המחוזי הורה לבדוק את מסוכנותו ועל כן הוא נותר במעצר במסגרת ערר שהוגש על ידי המדינה.

"התסקיר שמונח היום על שולחני מלמד כי שירות המבחן ראה בהתנהלות הנאשם, כפי שעולה אף מהחלטתי ומהחלטת בית המשפט המחוזי, כהתנהלות בעלת פוטנציאל של מסוכנות, אולם סבר כי המפקחים שהוצעו לו נותנים מענה ראוי והולם לאותה מסוכנות", הסביר שגיא. "לצד התרשמותו מאיכותם של המפקחים, ציין שירות המבחן כי יש מקום להטיל צו פיקוח במסגרת תקופת המעצר וכמובן שיש היגיון גם בבקשה זו". ידעי ישהה במעצר בית בבת ים כאשר הפיקוח יתבצע לאורך כל שעות היממה, אך המפקחים יוכלו להתחלף ביניהם. כמו כן קבע השופט כי ידעי יימצא בפיקוח של שירות מבחן למשך חצי שנה וכל אחד מהערבים יחתום על ערבות צד ג' בגובה 15 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully