וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי נזף בשחקנים: "התביישתי איך ששיחקנו מול הפועל פתח תקוה"

1.12.2014 / 15:01

חם בבני סכנין אחרי ההפסד בשבת. גם היו"ר אבו יונס זעם באסיפה: "אם הייתי אוהד הייתי עוזב את המגרש לפני הסיום". בקבוצה יקצו למכבי תל אביב כ-3,000 כרטיסים לקראת המפגש ברביעי

one

ההפסד של בני סכנין מול הפועל פתח תקוה (2:1) ביום שבת לא עבר בשקט במועדון. היום (שני) הגיעו שחקני הקבוצה לאימון לקראת מכבי תל אביב וננזפו על ידי המאמן גיא לוי והיו"ר מוחמד אבו יונס. לוי אמר לשחקנים "התביישתי איך ששיחקנו נגד פתח תקוה. אנחנו עובדים על דברים אבל אני לא רואה אותם במגרש. שאף אחד לא יחשוב שיש לו מקום בטוח בהרכב כי אין שחקן כזה".

גם אבו יונס נזף בשחקנים ואמר: "אם הייתי אוהד הייתי עוזב את המגרש לפני הסיום. אנחנו נותנים לכם את כל התנאים, נלחמים וסופגים ביקורות מכולם כדי שיהיו לכם תנאים אבל לא רואים ממכם את התוצאות".

גיא לוי מאמן בני סכנין. מגד גוזני
לא הבליג על ההפסד מול פתח תקוה. גיא לוי/מגד גוזני

מלבד האסיפה הקבוצתית המאמן גיא לוי מתכוון לקחת את השחקנים לשיחות אישיות וכל זה בניסיון לדרבן את השחקנים ולצאת לדרך חדשה. בצד המנהלתי, בקבוצה יקצו למכבי תל אביב כ-3,000 כרטיסים. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בשל המבנה במגרש בעכו, בסכנין צריכים להקצות צד שלם מהמגרש לאוהדי מכבי ולכן הבוקר התקבלה החלטה שהקהל של מכבי יישב ביציע המערבי והקהל של סכנין יישב ביציע המזרחי. במישור המקצועי, חאמד גנאים מגן הקבוצה סובל ממתיחה וייעדר מהמפגש מול האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully