וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "באירופה הקבוצות יותר טובות, ברביעי הסיכוי האחרון"

1.12.2014 / 11:04

הפועל ירושלים תמריא ביום שלישי למשחק מול פרטיזן בלגרד. הגארד ניסה להסביר את ההבדלים בין התוצאות בליגה לאירופה. בר תימור שהצטיין מול נס ציונה: "הרגשתי טוב מהרגע הראשון"

one

הפועל ירושלים ממשיכה את העונה המוזרה שלה: הקבוצה הפסידה העונה שבעה מתוך שמונה משחקים במסגרת האירופי, אולם בליגת העל הקבוצה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם של 0:9, זאת אחרי הניצחון על נס ציונה אמש (ראשון) 78:88. לאחר המשחק קיימה הקבוצה מפגש חגיגי והצגתו של ספונסר ראשי חדש לקבוצה, במהלכו נאמו גיא הראל מנכ"ל הקבוצה ויותם הלפרין.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ינצח גם באירופה? יותם הלפרין/אדריאן הרבשטיין

יותם הלפרין סיכם את המשחק אמש: "לא היה משחק קל, שיחקנו נגד קבוצה טובה. נס ציונה היא קבוצה יציבה שמשחקת כדורסל מדויק ויודעת מה היא רוצה לעשות. לא היה משחק קל, בכל פעם שעלינו להפרש הם הצליחו לחזור. אני שמח שהצלחנו לנצח כי זה חשוב להמשיך את רצף הניצחונות.

הפועל ירושלים תמריא ביום שלישי לסרביה, לקראת משחק היורוקאפ מול פרטיזן. לשאלה לגבי ההבדלים בין היורוקאפ לליגה, השיב הלפרין: "מדובר בקבוצות יותר טובות, אגרסיביות, שבאות עם מעל שישה זרים שמרימים את הרמה של המשחק. זה לא שאנחנו לא מנסים לעשות את המקסימום באירופה, אך דברים לא הולכים כרגע טוב ביורוקאפ, ביום רביעי מדובר בסיכוי האחרון עבורנו. יהיה משחק סופר קשה כי גם מבחינתם זה להיות או לחדול".

בר טימור, שהצטיין מול נס ציונה הוסיף: "היה משחק טוב, הרגשתי טוב מהרגע שעליתי. הצלחתי להביא איזה מומנטום ושיפור ואני שמח על כך. אנחנו מנסים במשחק למשחק לעשות את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים".

בתוך כך, אמש ערכה הקבוצה אירוע לכבוד החתימה עם בנק יהב כספונסרית החדשה. לתקופה של שלוש שנים. האירוע נערך בנוכחות השחקנים, הצוות המקצועי, הנהלת המועדון, איל חומסקי ושלום מנורה השותפים בבעלות על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully