וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אני מאמין בסגל הזה, אנחנו חייבים להיות בצמרת"

30.11.2014 / 22:55

קפטן מכבי חיפה קיבל תיאבון אחרי הניצחון על הפועל תל אביב: "צריך כבר לשכוח מהניצחון הזה. התחלנו לשחק יותר טוב". סטנוייביץ': "השחקנים נתנו מעצמם יותר מהרגיל". הפציעה של מויאל לא נראית חמורה. ראיוס היה מאוכזב שלא שולב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אז האווירה קשה, התוצאות לא משהו, המאמן בלחץ, אבל בסופו של דבר, אחרי 10 מחזורים מכבי חיפה חזק מאוד בצמרת. הירוקים רשמו הערב (ראשון) ניצחון רביעי העונה עם 1:3 על הפועל תל אביב באצטדיון החדש בחיפה, וזינקה מהמקום ה-12 למקום החמישי, שלוש נקודות בלבד מהמקום הרביעי. יוסי בניון פתח בהרכב והראה ניצוצות שהזכירו את השחקן שהיה בעבר, עם בישול לחן עזרא בשער הראשון בדקה התשיעית. ויאם עמאשה הכפיל בדקה ה-36, ונתן את האות לחגיגות לאלפי האוהדים בסמי עופר. עד הסיום גילי ורמוט הספיק לצמק בפנדל בדקה ה-89, אבל עידן ורד (92) הבטיח את הניצחון, למרות שהשער נכבש מעמדת נבדל.

קובי מויאל שנפצע במהלך המשחק סובל ממתיחה בגיד אכילס. ההערכה הראשונית היא שלא מדובר בפציעה חמורה, אך מחר תיערך בדיקה מקיפה יותר, לאחריה תתברר חומרתה. אם הוא לא יוכל לשחק מול נתניה, כפי שנראה כעת, מיצ'ל יחזור לסגל. רובן ראיוס נראה מאוד מאוכזב מכך שלא נכנס למגרש. על הדיווח לפיו המאמן התעמת איתו אמר סטנוייביץ': "זה לא קרה מעולם". בחיפה הסבירו כי החילוף נמנע בשל החילוף המאולץ של מויאל בגוסטבו בוקולי. בסיום המשחק הודו השחקנים לקהל. ויאם עמאשה שלא הפסיק להחמיץ ניגש לשער הצפוני והניף את דגלי האוהדים, שהריעו ליוסי בניון.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (ימין). ברני ארדוב
יכולים לחייך. שחקני מכבי חיפה חוגגים את השני צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

אלכסנדר סטנוייביץ' ששחרר הרבה לחץ אמר בסיום: "זה ניצחון גדול עבורנו, הקהל הגיע לפה ולא רציתי לאכזב אותו שוב. אני מאוד מרוצה, זה ניצחון חשוב מאוד. היה עלינו לחץ חיובי כי היו הרבה אוהדים. נתנו הכל בעשר הדקות האחרונות. השחקנים נתנו הכול. השחקנים נתנו מעצמם יותר מהרגיל. חבל שלא גמרנו את המשחק מוקדם יותר כי היו לנו הזדמנויות לעשות את זה, אבל זה לא נורא.

"יש לנו יומיים לשמוח ואחרי זה לחזור למסלול", הוסיף המאמן הסרבי. "הגענו להרבה מאוד הזדמנויות, אולי שישה-שבעה מצבים נהדרים. זה לא קל, כי הפועל יריבה טובה מאוד. נכון לעכשיו זה טוב מאוד. אנחנו זקוקים לזמן וליכולת טובה תחת לחץ. צריך להתקדם צעד אחר צעד".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
סוף סוף מחייך. סטנוייביץ'/ברני ארדוב

יוסי בניון אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד אחרי תקופה טובה. זה היה חשוב לכולם. היינו חייבים לעשות את זה סוף סוף, אבל זו רק ההתחלה ונצטרך ביום רביעי נגד נתניה להמשיך בדרך הזו. באופן כללי במצב הזה היכולת פחות חשובה. צריך להחזיר את הביטחון לכולם. אני חושב שבמחצית הראשונה יכולנו להבקיע יותר שערים ואז היה לנו יותר קל. זה טבעי אחרי תקופה כזו. זה ניצחון חשוב מאוד, אבל צריך לשכוח ולהסתכל על המשחק הבא. לשמחתי הפציעה הייתה מאחורי, ממשחק למשחק אני ארגיש יותר טוב. במחצית השנייה קצת התעייפתי.

"יש לנו סגל מספיק טוב וחזק ואני מקווה שאנחנו יוצאים מכאן לדרך חדשה", הוסיף הקפטן. "אני נהנה, באתי עם כל הציפיות לעבוד קשה ולהחזיר למועדון על זה שהוא מאמין בי. לצערי הפציעות הן חלק מהמקצוע. עשיתי טעות כשחזרתי מוקדם מדי, אבל זה היה רק מהרצון לעזור לקבוצה במצב שהיינו. עכשיו אני רוצה לחזור ולעזור כמה שיותר. אם היו שואלים אותי לפני המחזור הראשון הייתי אומר שאנחנו קבוצת צמרת, אבל בכדורגל יש תקופות כאלה כשיש כדור שלג שקשה לעצור. התחלנו לשחק יותר טוב, אני מאמין בסגל הזה, אנחנו חייבים להיות בצמרת עם הקהל המדהים הזה".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול הפועל תל אביב, אלון יפת, שי אבוטבול. ברני ארדוב
"עשיתי טעות כשחזרתי מוקדם מדי, אבל זה היה רק מהרצון לעזור לקבוצה במצב שהיינו". יוסי בניון/ברני ארדוב

מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק: "ברגע שאותו הרכב ירצה לנצח כמו שהוא רצה היום, אנחנו נראה תוצאות אחרות. יכול להיות שהבעיות היו מנטליות או דברים שקשורים לכתפיים ומעלה. אני בטוח שאם אותם שחקנים יעלו באותה נחישות, אותו רצון ואותו מאמן, אנחנו נראה דרך אחרת. המאמן לא יכול היה לבנות את כל הסגל שלו כפי שהוא רצה, לא הצלחנו להביא את כל השחקנים שהוא רצה.

"נצטרך לעשות שינויים פה ושם", המשיך צ'יזיק. "אני רואה פה שחקנים טובים מאוד. אם נמשיך באותה נחישות ועם אותו רצון, נוכל להתקדם. התקווה שלנו היא שיותר ויותר שחקנים צעירים יצטרפו למערך ונוכל לראות קבוצה הרבה יותר תוססת".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully