וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער בנבנישתי: "אסור לנו להתבאס מ-0:0 עם קרית שמונה"

30.11.2014 / 10:28

קשר רעננה צבר ביטחון מהיכולת של קבוצתו בתיקו מול המוליכה: "שיחקנו מצוין, היה להם מזל, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים". יניב לביא ויוגב לרמן יחזרו לסגל בשבוע הבא

one

בהפועל רעננה יצאו ברגשות מעורבים בסיום התיקו נגד עירוני קרית שמונה אתמול (שבת) בנתניה (0:0). המאמן חיים סילבס עודד את השחקנים והחמיא להם על המשחק והתוצאה, אך מנגד כולם חשו אכזבה מכמות ההחמצות של הקבוצה, ובמועדון אמרו: "אם ברק בכר אמר שהגיע לנו לנצח, זו המחמאה הכי גדולה".

הקשר סער בנבנישתי אמר בסיום: "באנו כדי לנצח. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. אומרים הרבה דברים עלינו אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. שיחקנו מצוין, משחק הגנה יוצא מהכלל והגענו להרבה מצבים. ברור לנו שכל משחק חשוב ואנחנו צריכים לקחת נקודות. אנחנו נותנים את ה-100% ואת הדם שלנו, פשוט צריך להמשיך עם זה עד שהכדור ייכנס. היה לקרית שמונה מזל היום, אבל גם לנו היה מזל באיזה מצב או שניים. אסור לנו להתבאס מ-0:0 עם קרית שמונה".

בנבנישתי ביקש להוסיף בנוגע ליוגב לרמן שאביו נפטר בפתאומיות השבוע: "שיחקנו בשביל חבר טוב שאני גדלתי איתו באופן אישי. הוא רצה לשחק היום אך זה לא התאפשר, ורצינו מאוד לנצח בשבילו ולעשות לו טוב על הלב". בשבוע הבא יחזרו לסגל יניב לביא שלא שיחק אתמול עקב כרטיס אדום ויוגב לרמן שיקום מהשבעה על אביו.

עמנואל אמבולה שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
יצאו מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully