וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר נחמני ואיציק כהן תורגלו בהרכב

30.11.2014 / 11:05

מנחם קורצקי מתכנן שינוי בחלק הקדמי של הקבוצה לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה בשני, קוראץ' עשוי לרדת לספסל. שחקני בית"ר מוכנים ללחץ: "פתח תקוה בונה שהקהל ייצא נגדנו"

one

בית"ר ירושלים תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק ביום שני בערב בטדי נגד מכבי פתח תקוה. הצוות המקצועי ערך לאורך כל השבוע שיחות אישיות עם שחקנים על מנת לחזק אותם לאחר שני הפסדים רצופים להפועל חיפה וסכנין. בשיחות אמר קורצקי לשחקנים: "זה שאנחנו משחקים טוב זה לא מספיק, אם לא נדע להיות רעים וקילרים מול קבוצות שבאות לסגור לא נוכל להתרומם".

בנוגע להרכב הקבוצה, באימון אתמול תירגל המאמן שני שינויים ביחס למשחק נגד בני סכנין בדוחא. עומר נחמני ואיציק כהן שולבו במקום של דני פרדה וזרקו קוראץ', כאשר בחלק מהאימון תורגלה שיטה של 4-4-2 עם שני שחקני התקפה. נראה כי רק לאחר אימון היום ולקראת המשחק יחליט המאמן באופן סופי, כאשר גם תומר סוויסה נמצא בתמונת ההרכב. זרקו קוראץ' עשוי לרדת לספסל אך עדיין לא נתקבלה החלטה סופית בעניין.

שחקן בית"ר ירושלים איציק כהן. ברני ארדוב
קורצקי בוחן את השינויים בהרכב. איציק כהן/ברני ארדוב

בבית"ר יודעים כי לאחר שני הפסדים רצופים, ובמיוחד זה לסכנין, הקהל יגיע מאוכזב ומתוסכל ועשוי שלא להיות סבלני אם הקבוצה לא תפגין כדורגל חיובי. שחקנים שוחחו ביניהם על האפשרות ואף אמרו כי "במכבי פתח תקוה בונים שאם לא ילך ב-20 הדקות הראשונות הקהל ייצא נגדנו. אסור לנו לתת לקהל סיבה להגיע למצב כזה, אבל גם אם לא יילך אנחנו מקווים שהם לא ייתנו להם את היתרון הזה, אנחנו באים לתת את כל מה שיש לנו כדי לצאת עם שלוש נקודות ולעשות סוף לתקופה הזאת".

מי שלא ישחק הוא אופיר קריאף, שעדיין סובל מכאבים בברך וצפוי לחזור לאימונים מלאים בשבוע הקרוב. בבית"ר מקווים כי לפחות 8,000 איש יגיעו לטדי לתמוך בקבוצה. עד עתה ההורדת מחירים של אלי טביב ל-50 ש"ח הוכיחה עצמה כאשר בכל אחד ממשחקי הבית היו לפחות 9,000 איש. בבית"ר מקווים לניצחון הערב שיביא הרבה יותר קהל למשחק נגד הפועל פתח תקוה בחמישי. היום תגיש את הקבוצה לבית הדין את הבקשה לעיכוב ביצוע הקנס בסך 50 אלף ש"ח ומשחק הרדיוס שנקבע עד לאחר ערעור הקבוצה שצפוי להתקיים השבוע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בקבוצה מקווים שהקהל יעזור ולא ילחיץ. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully