וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "סטנוייביץ' מצפה לשיפור מהיר, בניון יודע כמה אחריות מוטלת עליו"

30.11.2014 / 9:58

הירוקים דרוכים למשחק מול הפועל תל אביב: "כל שחקן שלא יוכיח את עצמו מעכשיו ימצא את עצמו ביציע". בעקבות הצפות בחניונים: המשטרה הודיעה על מערך מתוגבר של מטרוניות. כל הכרטיסים נמכרו

"סטנוייביץ' מצפה לשיפור מהיר ביכולת של הקבוצה", אמרו אתמול במכבי חיפה בעקבות השיחה בין המאמן לאייל משומר, אוראל דגני, אלון תורג'מן, קובי מויאל וחן עזרא. "השיחה עם חמשת השחקנים נועדה לעודד, אבל ללא קשר אליה כל שחקן שלא יוכיח את עצמו מעכשיו ימצא את עצמו ביציע". סטנוייביץ' רמז בחלק מהשיחות כי כל החמישה יפתחו בהרכב היום מול הפועל תל אביב (20:50, ערוץ 1), וזאת גם ההערכה הבוקר. יוסי בניון דואג לעודד את השחקנים, ובקבוצה אמרו :"יוסי יודע כמה אחריות מוטלת על הכתפיים שלו הערב. ובצדק".

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
דואג לעודד את השחקנים. יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

לקבוצה ולמשטרה יש לא מעט עבודה גם בפן הארגוני. כפי שפורסם ביום שישי, הצפי הוא שכ-31 אלף אוהדים יגיעו לאצטדיון סמי עופר, אך התברר שחלק מהחניונים סגורים בעקבות הצפות ואירועים. במשטרת מרחב חוף אמרו הבוקר: "עקב צמצום מקומות חנייה לכלי רכב פרטיים בחניונים, הנובע הן מפגעי מזג האוויר והן מקיום ארועי הפסטיגל, נבקש מציבור האוהדים המגיע ממרכז הארץ ומהצפון להעדיף הגעה בתחבורה הציבורית וברכבת ישראל עד לתחנה מרכזית חוף הכרמל. משם ייצא מערך מתוגבר של מטרוניות בתשלום עד לאצטדיון. לא נאפשר חנייה בצירים או במקומות בהם תהיה הפרעה לתנועה, ונפעל לגרירת הרכבים ולרישום דו"חות חנייה בשיתוף עם הפיקוח העירוני". האצטדיון צפוי להיות מלא עד אפס מקום לאחר שכל הכרטיסים למשחק נמכרו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully