וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעוניינת להתחזק בשני שחקנים בחודש ינואר

30.11.2014 / 8:12

בעקבות היכולת החלשה, בקבוצה רוצים לצרף קשר קדמי וחלוץ. בחיפה מעריכים שמאוולי ידרוש את מלוא חוזהו, מה שעשוי להביא לטרפוד שחרורו. גם קאלונאס וריקטס על הכוונת

one

פתיחת העונה המאכזבת נותנת את אותותיה בפועל חיפה. בקבוצה מעוניינים לצרף בחודש ינואר חלוץ נוסף לסגל על חשבון אחד מהחלוצים הזרים - אוסיי מאוולי או טוסיין ריקטס. ההעדפה היא לשחרר את מאוולי אלא שהחלוץ צפוי לדרוש את כל חוזהו, מה שעשוי לטרפד את שחרורו של השחקן שנכנס כמחליף אתמול בתבוסה מול מכבי תל אביב.

בחיפה מעוניינים מאוד להתחזק בקשר קדמי ובחלוץ בחלון ההעברות בינואר, כאשר גם מינדאוגאס קאלונאס צפוי למצוא עצמו בחוץ. כפי שכבר פורסם ביום ראשון שעבר בוואלה! ספורט, גורמים במועדון מעוניינים בשחרורו של מאוולי וגם שמו של קאלונאס עלה כאופציה לשחרור, אך זה יקרה רק אם בקבוצה ימצאו חיזוק איכותי של שחקנים זרים אחרים ואם חיפה תגיע להסכם עם השניים על התרת חוזיהם. קאלונאס אגב לא שיחק אתמול בשל שפעת וחום גבוה ממנו סבל.

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מחפש חיזוק. עטר/ברני ארדוב

גם המאמן ראובן עטר התייחס לנושא בסיום המשחק אתמול ואמר: "לא פשוט למצוא חיזוק בינואר כי השחקנים הטובים תפוסים ואם הם טובים כנראה שלא ישחררו אותם, אבל אנחנו בודקים ונעשה מאמץ להתחזק".

עומר ורד צפוי לחזור לסגל כבר ביום שלישי במשחק מול הפועל רעננה שהופך אחרי ההפסד אתמול 3:0 למכבי תל אביב למשחק קריטי במיוחד ולמאבק תחתית חשוב מאוד עבור האדומים. "האיכויות של מכבי תל אביב ידועות. במחצית הראשונה עוד הגענו לכמה מצבים, אבל צריך לחשוב כבר על רעננה", הסביר הקשר קובי דג'אני, "כרגע אנחנו בתחתית ואנחנו לא כובשים שערים שזו בעיה, אנחנו מגיעים למצבים אבל לא מבקיעים ואנחנו צריכים לעבוד יותר קשה ולעשות עם זה משהו".

דג'אני הוסיף: "עשינו את המקסימום אבל האיכויות של מכבי וערן זהבי ידועות. המשחק מול רעננה הוא על החיים".

כשנשאל האם מול הקבוצות הקטנות הם כן יצליחו להבקיע שערים אמר הקשר: "אמרתי שיש לנו בעיה בהבקעת שערים אבל אנחנו יוזמים ותוקפים. אנחנו מגיעים למצבים וגם כשאנחנו מבקיעים יוצאת לנו הנשמה עד שאנחנו עושים את זה. אני מקווה שהקהל שלנו יבוא וידחוף אותנו מול רעננה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully