וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זה ניצחון משכנע, אבל אנחנו מסוגלים אפילו ליותר"

29.11.2014 / 19:20

מאמן הפועל באר שבע העמיס ציפיות על הקבוצה שלו אחרי ה-0:4 המרשים מאוד מול מכבי נתניה. על המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שלישי: "זה עוד לא משחק עונה, אבל יהיה משחק טוב"

one

הפועל באר שבע הביסה הערב (שבת) 0:4 את מכבי נתניה, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. הקבוצה של אלישע לוי נהנתה משערים של שלומי ארבייטמן בדקה העשירית, וויליאם סוארס (15), ג'ון אוגו (57) ופנדל של מאור בוזגלו (73) כדי לשפר את מאזן הנקודות שלה ל-21, שלוש פחות מעירוני קרית שמונה המוליכה, שתארח אותה ביום שלישי הקרוב. מנגד, הקבוצה של יוסי מזרחי נראתה רע ונותרה עם 11 נקודות בלבד.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "זה ניצחון משכנע. הראינו יציבות, הרבה דקות טובות. שיחקנו מגוון ועם סבלנות. היום שיחקנו טוב לאורך הרבה דקות. אנחנו יכולים יותר, אבל שיחקנו קבוצתי מאוד וזה היה חשוב מאוד. היה לנו חשוב לחזור מהר מאוד למסלול הניצחונות. בסך הכל אני חושב שהיה טוב.

"כשיש לנו את כל השחקנים ואין פצועים, אנחנו יכולים להראות משחק מגוון מאוד. לארבייטמן יש מספרים, גם לבוזגלו, אבל פציעות זה חלק מהמשחק. היום גם ניצחנו וגם הצלחנו לשמור על כולם".

על המשחק המסקרן מול עירוני קרית שמונה ביום שלישי, אמר לוי: "זה לא משחק עונה, כי אנחנו רק בתחילת העונה, אבל זה משחק מעניין מאוד. יהיה משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully