וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בשער של הפועל תל אביב: אלמדון יפתח במקום עמוס

דני עמוס פצוע בצלעות, שוער המשנה יפתח במקומו בין הקורות במשחק בסמי עופר (ראשון, 20:50, ערוץ 1). דומב מתלבט בין שון מלכה לשלומי אזולאי. אצל מכבי חיפה: יוסי בניון חוזר

מחזור 10מחצית30/11/2014
מכבי חיפה
    0
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 132. מכבי חיפה מובילה 40:54 בניצחונות ועוד 38 משחקים נגמרו בתיקו. הפרש השערים הוא 165:170 למכבי חיפה.

      * כשמכבי חיפה מארחת היא מובילה 12:35 בניצחונות ועוד 21 משחקים נגמרו בתיקו.

      * אם מכבי חיפה תבקיע היא תחגוג 100 שערי בית נגד הפועל תל אביב בכל הזמנים. כרגע הפרש השערים הוא 63:99 לירוקים.

      * ב-15 המפגשים האחרונים בין הקבוצות הובקעו שערים. ה-0:0 האחרון היה בקרית אליעזר בינואר 2010.

      * הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה בחוץ במרץ 2012 (1:4). מאז, בחמישה משחקים, היא הפסידה שלוש פעמים וסיימה עוד פעמיים בתיקו.

      * מכבי חיפה עדיין לא סיימה בתיקו העונה, ומתוך תשעה משחקים שקיימה – שמונה הסתיימו בניצחון של הקבוצה המארחת (רק הפועל רעננה שברה את הרצף).

      גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מול טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      חיפה מובילה בניצחונות/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      מכבי חיפה עברה שבוע קשה מאז ההפסד באשדוד. זה התחיל עם השיחה בין סטנוייביץ' לשחר, שבה המאמן גילה כי הוא מוכן לקחת אחריות אבל הנשיא העדיף להעביר נושא והחליט שהוא נשאר, המשיך עם האסיפה הקשה שערך שחר לשחקנים אחריה ביטל את האימון ושלח את השחקנים הביתה, והמשיך עם רצון של סטנוייביץ' להפסיק עם המהפכה דווקא בשבוע שבו אייל משומר ויוסי בניון חוזרים לסגל שלו. יחד עם כל אלה, מצטרף האיום של המאמן אתמול לפיו יזמן חמישה שחקנים לשיחה וזאת תהיה ההזדמנות האחרונה שלהם להוכיח את עצמם.

      היום זימן המאמן חמישה שחקנים לשיחה, בתקווה שהעניין הזה יעורר אותם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. תחילה זימן סטנוייביץ' את אייל משומר, אלון תורג'מן וחן עזרא לשיחה. בהמשך הגיעו גם קובי מויאל ואוראל דגני. "זאת הייתה שיחת מוטיבציה. סטנוייביץ' בונה עליהם, אחרת לא היה אכפת לו", אמר גורם בחיפה. כל החמישה, אגב, צפויים לפתוח מחר בהרכב.

      סטנוייביץ' צפוי לערוך מספר שינויים – חלקם כפויים. אייל משומר יחזור לעמדת המגן הימני, מויאל יחליף את מיצ'ל, אלון תורג'מן יפתח באגף ויוסי בניון יחליף רובן ראיוס. ויאם עמאשה מקבל עדיפות מסוימת בחוד ההתקפה אך עדיין ישנה התלבטות בינו לבין אבוחצירא. סטנוייביץ' בונה מאוד על המהירות שלו מול מרכז ההגנה של הפועל תל אביב.

      אחרי כל זה, במכבי חיפה מאמינים שהקבוצה תצא מחר לדרך חדשה. בניון טרח לעודד במהלך השבוע עם השחקנים, סטנוייביץ' נשמע יותר בטוח בעצמו מאשר בעבר, ו-30 אלף אוהדים רכשו כרטיסים ולא הפקירו את הקבוצה שלהם מאחור. "אחרי כל מה שעברנו, זאת ההזדמנות שלנו לצאת לדרך חדשה. מחר נבוא כדי להיות רעים, נשתולל על המגרש", אמר אחד השחקנים אתמול. "שחקנים מבינים שאין לנו ברירה, אם לא נעלה עם רעל בעיניים, הקהל שוב יילך מאוכזב הביתה. הפעם אסור לאכזב אותם".

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      קובי מויאל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      על חשבון מיצ'ל. מויאל/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      אחרי שני ניצחונות רצופים, כולל אחד על הפועל באר שבע מהצמרת, הפועל תל אביב שאבה לא מעט ביטחון ובקבוצה מקווים שהוא יעזור להם באצטדיון העירוני בחיפה. בניגוד לאימון אתמול, המאמן אסי דומב נראה נינוח יותר. אתמול דומב הרגיש רפיון אצל השחקנים, היה עצבני מתמיד והרבה לצעוק בניסיון לעורר את שחקניו לקראת המשחק החשוב מחר. "אסור לזלזל במכבי חיפה", אמר היום המאמן לשחקניו באסיפת הקבוצה. "היא עדיין קבוצה מאוד מסוכנת וחייבים לכבד אותה".

      שעות לפני המשחק, דומב התבשר כי דני עמוס פצוע ולא יוכל ליטול חלק במשחק. תום אלמדון ייפתח במקומו בין הקורות. לדומב התלבטות אחת עיקרית – מי יהיה המחליף של שובל גוזלן שלא יכול לשחק בגלל הסכם ההשאלה שלו מהירוקים. היום שלומי אזולאי ושון מלכה תורגלו לסירוגין. אם אזולאי יפתח, הוא יתופקד בעמדת החלוץ. אם מלכה יעלה בהרכב, רמזי ספורי ישחק בחוד ומלכה ישחק בקישור. משה אוחיון שסבל מרגישות בשריר הירך בשבוע שעבר יחזור לסגל מחר ואף הוא צפוי לקבל דקות במהלך המשחק.

      תום אלמדון שוער הפועל תל אביב. one,
      בהרכב. אלמדון/one

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: אוראל דגני

      אחרי קיץ שלם בו סטנוייביץ' חיזר אחרי בלם הפועל תל אביב שחזר מהשאלה, דגני הגיע לסמי עופר ובילה בעיקר ביציע. ההתחלה הייתה רעה מאוד מבחינתו, אחרי ארבעה הפסדים רצופים בהם היה בהרכב, אבל בהמשך השתפר. ההגנה של מכבי חיפה רחוקה מלהרשים, אבל דגני הפך אותה למהירה יותר. זאת ההזדמנות שלו להחזיר לסטנוייביץ' על האמון.

      הפועל תל אביב: שי אבוטבול

      ה-2:3 על הפועל באר שבע בשבוע שעבר היה המשחק הכי טוב של אבוטבול העונה. אם מחר הקפטן ימשיך להציג יכולת משכנעת וישתלט על מרכז השדה כפי שעשה מול באר שבע, הסיכויים של האדומים להשיג נקודה או שלוש, ישתפרו.

      הרכבים משוערים:

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלון יפת
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 30000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully