וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מודה: "התוצאה מחמיאה לנו, רעננה הייתה טובה בהרבה"

29.11.2014 / 17:01

מאמן קרית שמונה התאכזב מהתיקו: "יכולנו להפסיד. אנחנו צריכים להיראות חיים יותר, אבל זה לא תירוץ ליכולת שלנו". סילבס: "הגענו מאוד מוכנים, הגענו להזדמנויות, מאוכזב שלא ניצחנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חמישה ימים אחרי שהשיגה ניצחון משכנע 1:2 על מכבי תל אביב, עירוני קרית שמונה נפרדה הערב (שבת) ב-0:0 בלבד מהפועל רעננה במחזור ה-10 בליגת העל. מוליכת הטבלה הסתפקה בנקודה והקבוצות שדולקות אחריה יוכלו לצמק ממנה את הפער.

seperator

מאמן קרית שמונה, ברק בכר, הודה בסיום: "זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר שלנו. יש ימים שבהם לא הולך, לא היה לנו מספיק מחץ. התוצאה מחמיאה לנו, רעננה הייתה הרבה יותר טובה מאיתנו. יכולנו להפסיד פה היום, ננסה לקחת את הדברים החיוביים ולהתמקד במשחק הבא".

בכר הוסיף והחמיא ליריבה: "רעננה באה מוכנה מאוד, עם אמביציה גבוהה, השחקנים שלה יצאו טוב והפתיעו אותנו לא מעט. ידענו שיהיה קשה, אבל זה לא מצדיק את היכולת שלנו. אנחנו צריכים להיראות חיים יותר. נעבוד על זה ונצטרך להשתפר".

מאמן רעננה, חיים סילבס, ביקש לנחם את שחקן הקבוצה יוגב לרמן, שאביו נפטר אתמול: "יוגב יושב ומסתכל עלינו עכשיו, אנחנו אוהבים אותך מאוד וכל המאמץ היום היה בשבילך. אנחנו מחכים לך שתחזור אלינו".

על המשחק אמר סילבס: "אני מאוכזב. הגענו מוכנים מאוד למשחק הזה, ידענו מה החלקים הטובים והפחות טובים שלהם. שיחקנו טוב, היינו אגרסיביים מאוד והגענו למספיק מצבים כדי לנצח. אני מאוכזב שלא עשינו את זה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הכין את הקבוצה שלו בצורה מצוינת. סילבס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully