וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני עמנואל: "נתקעתי בין הבעלים למאמן, כשאצליח הם יצטערו על שיחרורי"

29.11.2014 / 12:26

הניגרי שלא קיבל הזדמנות בבית"ר עזב את ישראל בכעס: "זכותו של המאמן לא לרצות שחקן, אבל בשביל מה החתימו אותי? אני בטוח שהייתי מצליח כאן". הקבוצה קבעה מחיר אחיד של 50 שקל למשחק מול מכבי פתח תקוה

מיחה מבליה שחקן בני סכנין מעל איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יוקפץ להרכב? איציק כהן/קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שבת) אימון באצטדיון טדי לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שני. בבית"ר יודעים שיריבתם צפויה להסתגר בהגנה, ובצוות המקצועי אף אמרו לשחקנים בשיחות אישיות: "הכי חשוב שנשמור על שקט וסבלנות, הם ירצו לגרור אותנו למצב שהקהל יהיה עצבני וילחיץ את השחקנים, אסור לנו ללכת למקום הזה".

בנוגע להרכב הקבוצה, הצוות המקצועי לא תירגל הרכב ועדיין לא החליט מי יעלו ב-11, אך נראה כי תומר סוויסה או איציק כהן צפויים לפתוח על חשבונו של דני פרדה. ייתכן כי גם עומר נחמני יפתח במקום לידור כהן, אך נראה כי מנחם קורצקי יקבל את ההחלטה הסופית רק ערב המשחק.

מחיר כרטיס יהיה אחיד ויעמוד על 50 שקל. זה המשחק הרביעי ברציפות בו מחיר הכרטיסים עומד על 50 שקל, ובנוסף המועדון הוציא מנוי מיוחד על לתום העונה במחיר של 500 שקל ל-14 המשחקים שנותרו. בבית"ר מקווים שהקהל ימשיך לתמוך ויגיע לטדי ביום שני על אף שני ההפסדים הרצופים של הקבוצה.

בעקבות אירועי השבוע האחרון החליטו אלי טביב ובית"ר ירושלים להוציא הודעה לאוהדים: "אוהדים יקרים, בשבוע האחרון מנסים להכפיש ולפגע בשמו של הקהל הטוב והתומך במדינה. פורסם אף שניסו לפגוע בבית שלנו נציגי כוחות אויבי המדינה בשעת משחק. לכן, ביום שני הקרוב זוהי הזדמנות פז להראות לכולם מהו הכוח האמיתי של המועדון יחד עם עשרות אלפי האוהדים הנפלאים שלנו. לא ניתן לאף אחד להחליש אותנו, להיפך, הדרך חזרה לצמרת תתחיל שוב מול מכבי פתח תקוה".

סאני עמנואל חותם על חוזהו בשורות בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"עצוב לי שלא האמינו בי כי אני בטוח שהייתי מצליח כאן". סאני עמנואל/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מי שעזב את ישראל בתסכול אתמול הוא סאני עמנואל, החלוץ הניגרי ששוחרר מהקבוצה לאחר חודש בלבד ומבלי שקיבל כמעט הזדמנויות. "לא הייתי צריך מלכתחילה לחתום, כי המאמן לא רצה אותי והבעלים כן", אמר היום עמנואל. "נתקעתי ביניהם. זכותו של המאמן לא לרצות שחקן אבל בשביל מה החתימו אותי? זה נראה לי לא רציני. עצוב לי שלא האמינו בי כי אני בטוח שהייתי מצליח כאן".

סאני נשמע כועס על בית"ר, בעיקר על איך שדרכו במועדון הסתיימה: "אם הייתי מקבל הזדמנות עד ינואר הייתי מוכיח את עצמי. היו צריכים לכבד אותי הרבה יותר כי יכולתי לעזור לקבוצה להצליח. ברמה האנושית כיבדו אותי במועדון, השחקנים עזרו לי וסייעו. אני בטוח שאצליח בקריירה ובית"ר יצטערו ששיחררו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully